BF Juli-07 Nr3
Nee vi har inte heller nå fint väder ... Mulet å ser kallt ut.
Min bebis är så lugn känner han ingetning nästan. Ska det vara så nu eller. Orkar inte oroa mig för det heller. Hoppas allt är sm det ska.
Nee vi har inte heller nå fint väder ... Mulet å ser kallt ut.
Min bebis är så lugn känner han ingetning nästan. Ska det vara så nu eller. Orkar inte oroa mig för det heller. Hoppas allt är sm det ska.
zandrisen; Å alla pratar om den där bytasmarknade óch jag har miossat det helt så typiskt mig! Hade ju varit kul å fyndat lite. Men men får väl försöka hina med det nästa gång då!
Å så fint väder det är här idag jag blir så glad. Det är ju så skönt när det är sol och varmt ute. Satt med min dotter i sandlådan i en timme igår hon tyckte det var roligare än snö.
Är ju halvtsjukskriven nu fram till sista mars. Ska till läkaren på tisdag är så orolig för att hon inte ska förstå mig. Måste få bli halvtjukskriven fram till 23 april då går jag hem från mitt jobb och är hemma tills bebisen tittar ut.
Nee nu ska jag väl kanske göra nå vettig. Typ ta en dusch kanske!
Ha en bra dag allihopa!
Blir orolig min lilla bebis är så otroligt lugn. Har känt honom jättelite idag ... Hur får jag liv i krabaten??
Jo jag har känt små buffar. Annars brukar han sparka mig så det gör ont se en fot i snabb fart. Men det är väl så att jag kommer ihåg att dottern va så vild jämt. Är inte van med en sån här lugn bebis. Har haft en massa sammandragningar idag och lite ont. Får se om han blir vildare när jag går och lägger mig. HAn brukar inte gilla när jag tar det lungt .
MORRIZ;
JAg får testa det då! . Han brukar inte gilla coca cola heller haha!
Hej på er allihopa!!!
Nu börjar det ljusna för mig. JAg mår fortfarande inte bra i min anemi och ryggont. MYcket sammandragningar och allt annat jag nu lider utav ! JAg är trött på att klaga. Ska göra 4 pass till sen får jag gå hem och vänta på bebisen. Visst det kommer bli en brastund att gå hemma på men det ska bli skönt. Jag orkar inte med mitt jobb det är för tungt! Min semester börjar den 13/4.
Var till bm idag. Mitt järnvärde hade gått ner...
Jag hade gått upp i vikt. Ganska mycket ...
Lillebrors hjärtljud låg på 154 slag/minut...
Ska mäta magen nästa vecka. Får gå ofta bara för mina dåliga värden!
Calylite & Zandrisen; Min bm är väldigt noga att ha koll på mina värden. Det känns tryggt. Mitt järnvärde började med att det låg på 93 sen fick jag upp det till 101 och det var ju jättebra. Igår hade det sjunkit till under 100 hon sa aldrig vad det låg på och jag blev så arg på mig själv att jag inte frågade. Får se på torsdag hur det ser ut. Jag är 3/4 dels sjukskriven så det blir inte många pass till. Dom dagarna jag är där är korta... Hon ville inte sjukskriva mig helt vet inte varför!
Calylite; ja jag får nog göra det. Minns inget alls längre förra gravidteten fick jag ju med min journal hem men nu ligger den ju i deras dator så jag har noll koll. Det kändes bättre att ha allt med sig hem och sitta å kika på i lugn och ro.
mammab; Vilken duktig tjej ni har. Det var ju ganska otroligt att hon fixade det ! Lycka till hos bm!
zandrisen;
Jaså det är ju konstigt att hon inte kollat upp dina värde mer då. Tar hon provet i armvecket eller har hon bara tagit i fingret? Min bm har sagt att ligger värdet under hundra som skickar dom iväg det till labb för att kolla resten utav blodet! Där visade det sig att alla mina prover var låga. JAg får äta erco-fer och folacin nu. Jag hoppas det ska hjälpa. Annars finns det väl en risk för att man måste ta järnsprutor ... Men jag tycker du ska be din bm att skicka iväg lite prover så du får veta hur det står till! Du kanske också måste ha folsyra? Hoppas det fixar sig!
Min pojke ligger på 154-158 i hjärtslag!