BF Juli-07 Nr3
Nu har jag hittat sladden... Så nu finns det en ny bild på magen i fototråden!
Om någon vill se ...
Nu har jag hittat sladden... Så nu finns det en ny bild på magen i fototråden!
Om någon vill se ...
Fick en otäck känsla idag. Jag är inte nå orolig för min förlossning även fast min förra var jobbig. Men där jag ska föda så kommer det bli överfullt i sommar precis i juli. Ett annat ställe ska stänga sin förlossning ochh bb avdelning i sommar så alla kommer dit. Hela dalarna ska föda på samma förlossning sen ska vi få plats på samma bb också. dessutom så var det något med gävleborgslän också det kommer folk därifrå... Ojoj kommer man få plats och hjälp? Usch det är ett oromoment för mig !
Nåja bebisen kommer väl ut iallfall. Hoppas jag!
solstraalen,
Usch va äckligt ... Ja vad skulle man ha gjort! Uscha mej tänk om det finns skalbaggar i någonting mer..
vet ni att jag är sååå less på magsjuka... Nu ligger sambon här och mår pyton. Dottern hade det i helgen. Sambon hade det för två månader sedan och sen bara en månade innan dess. Så där har det hållt på sedan 1½ år tillbaka nu ... Usch säger jag bara. Jag har klarat mig ganska bra. Har det inte lika ofta iallfall. Men man mår ju illa psykiskt när någon springer å spyr!
Jaja får väl se hur detta slutar. Måtte jag klara mig!
Jag har slutat att jobba redan. har inte jobbat sedan några veckor tillbaka. Är sjukskriven och har semester samtidigt. Sen har jag fått hp från 17 maj!
Lite långtråkigt är det att gå hemma men det är ganska skönt att få pyssla lite. Sen har jag ju min ettåring som är hemma ibland när hon inte är hos dagmamman!
Min bebis har jämt hicka.... Skulle vara kul å veta hur han ligger jag tror han har vänt sig. Men jag ska till bm den 15 så då får vi se hur det ligger till.
Har precis lämnat min dotter hos dagmamman. vilken ångest jag har att lämna henne. Det är en bra dagmamma och ida verkar trivas. Men hon är ledsen när jag går och hyttar med fingret mamma mamma. När ska ångesten för att lämna bort henne försvinna. ndra om det är värre nu när jag är gravid hormoner ni vet . Hon ska vara där enda till 15.00 idag. Sen ikväll ska vi på cirkus. Får se vad hon tycker om det!
Nehe om man ska passa på att städa lite nu när man är själv hela dagen. Ska försöka ta det lite lungt också.
Deppig idag ...
men nu får man ju inte ha foppaskor på sjukhus längre. jag som tänkte ta med mina till förlossningen.. Men men nu går det ju inte!
Men det kan väl inte vara så bra om alla patienter har sånna skor... Det måste jiu vara samma sak. Men jag ska kolla det me mitt sjukhus. Vill så gärna ha dom med mig ..