• Vicke

BF Juli-07 Nr3

Nu har jag gått på stan i alldelens för många timmar. Har ont överallt . Sammandragningar till tusen bäst att ta det lungt resten utav kvällen.
    Ska fixa lite bakadpotatis till mig själv en fredag som denna. Sambon jobbar kväll och resten utav helgen ...

• Vicke

Jag tycker den här grav har gått fort fram tills nu. Det går så segt längtar efter bebis och att få må bra. Är trött på att må illa vilket jag gör fortfarande. Vill snusa bebis NU...

Jag längtar så till förlossningen. Det känslan och allt vad det innebär. Förra förlossningen var ju ingen dröm men inget som skrämmer mig. Åååå vad jag längtar!

• Vicke

Idag har jag varit till mvc igen. Mina värden har höjts ! Nu hade jag 102 i hb. Hjärtat låg på 154 och sf måttet på 22-23. Allt såg bra ut. Bebisen sparkade och bökade runt där inne så hon fick sig en kick när hon lyssnade på hjärtat hehe!!

Vad ligger era sf mått på?

Mitt 22-23 i vecka 25+3... Lite undre kurvan men jag låg under den nedre kurvan förra graviditeten... Fick aldrig större sf måt än 32!

• Vicke

Har så tråkigt idag. Sambon jobbar till 22.00 i kväll och började tidigt. Min dotter sover efter har varit supergrinig och jag får äta pulvermos och köttbullar med sås idag lyx ... Dessutom har jag enormt mycket tvätt som måste fixas. ååå så roligt!

• Vicke

Vi kommer inte heller behöva köpa så mycket nytt inför nya bebisn. Lite småsaker blir det väl men inte lika dyrt som det blev med första ...
    Men till Ikea ska jag nog hinna med en sväng.

Någen mer som blöder mycket näsblod och i tandköttet? Det gör jag det är inte alls nå vidare kul. MEn det var ju normalt som dom säger om det mesta. Vill ju spara på allt blod jag har nu när jag har anemi ... Men det är väl så klart att man ska drabbas utav allt.

Nu ska jag ta fram kantareller ut frysen. Det blir varma mackor med stuvade kantareller å ost när han slutat... Mmmm det är gott det!

97 dagar kvar sen kommer lillebror...
  • Vicke

Sitter å funderar på namn. Har inte tänkt så mycket på det tidigare. Men nu har vi 3 pojknamn som vi båda tycker om helt otroligt. Det är Noah, Isac och Love... Men jag vet inte vilket som passar bäst ihop med Ida. Om det skulle bli en flicka så blir det nog Nora... Svårt val det här med namn Fundersam!!!

• Vicke

mmm va gott med vitlöksbröd! Undra om jag ska ta fram lite sånt från frysen. Får passa på att äta det nu. Minns att min dotter fick så ont i magen utv vitlök när jag ammade henne!

• Vicke

Både jag och min sambo fick våra deklarationer igår! Vi får en massa pengar tillbaka. Det ska bli kul

• Vicke

Min bebis brukar också vara vild. men nu har han varit så lung i 3 dagar. Känner en buff då och då. Blir så orolig då ! 'r van med att han brukar buffa å sparka så fort jag sätter eller lägger mig ner men inte nu. Alltid ska det vara nått.

• Vicke

idag har jag ringt å skällt på fk. Man skaskicka in papprena om hp så tidigt för att dom ska ha tid att kolla på dom. För en vecka sedan ringde jag och frågade hur de går till svar fick jag att dom inte ens kollat på det Skrikandes. Tänkte jag skulle ringa idag igen så jag skällde på dom och sa att jag vill veta nu det är en månad kvar tills jag ska gå hem och vet ingenting. Men hon lät lite bekymrad å bad mig vänta jag väntade en långstund. Sen sa hon att min hp var beviljad från 17/5. Så nu är jag nöjd !!!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3