mrsbygg skrev 2007-04-28 17:18:09 följande:
så hemma..snutt saga.. båda trummhinnorna hade spräckt. så hon har öroninflammation så d bara skriker om det..fått penecilin får se hur d går å få i henne det sen..stackarn bara klagar på hur ont det gör.. inte så konstigt kanske...sen hostar hon så hon spyr slem på det. inte lätt å vara liten!trött är jag ska se om hon vill gå å lägga sig och vila med mig...
Va skönt att ni fick det konstaterat och att hon får äta lite pencilin. Hoppas hon får i sig det bara.. det är ju inte så populärt med pencilin till dom små.. det är många om och men innan man får i dom något. Man får muta med godis.
Hoppas hon kryar på sig snart!! *Kraaaaam*
Mjukis82 skrev 2007-04-28 17:24:42 följande:
Åhh! Måste berätta om mina fynd som jag har gjort idag *såå glad*Vi har varit på marknad i en liten by utanför stan, och där var en tjej som stod o sålde Laban-kläder... för 50:- plagget! Så vi fyndade en klänning, en heldress, ett par sparkisar och en mössa (mössan kostade dock bara 20:- )Vi ska snart iväg igen - är bortbjudna på middag! Ska bli så trevligt så! Och dessutom skönt att slippa laga middag ikväll! mammab: Stackars Saga! Hoppas att hon kryar på sig snart!
Åhhh... vill oxå fynda ju!