Milla med killar skrev 2007-04-24 09:05:09 följande:
Hej o gomorgon superpinglorJag har lagt in en 3D bild på "Theo" om ni vill se och ett bildbevis på snoppen medIdag ska jag upp på stan igen och lämna tillbaka lite av kläderna jag shoppade i går. Såg ut som ett hus i min fina tunika. Vet inte hur ni känner det men har jag nått stort upptill käner jag mig som Barbamamma alltså.Verkar som de utan magen ser bäst ut i det här sommarmodet.(Tunika o leggings.)Zandrisen. Hoppas det inte blev nån bebis i natt MEN nu så kommer det bli så att folk kommer börja föda snart för nån lär få för tidigt enligt statistiken.Är det nån som är haj på mobiler? Min bara stänger av sig hela tiden. Den är ju ny.....Varför?
Ja det är ett härligt mode för oss gravida i år.

Men vissa av kläderna tycker jag att man ser större ut än vad man är.. haha. och det går ju inte för sig. Jag tänkte om man kanske hittade någon snygg tunika som inte är tajt upptill så kanske man kan fixa det med ett skärp.. fast jag vet ju inte hur det kommer se ut då man får sätta skärpet ovanför magen.

Eller om man har ett snyggt sidenband som man kan knyta åt..
Jag hittade en jättasnygg vit på Indiska, men jag har inte provat den ännu.. funderar på att köpa en sådan och hitta nått smalt snygg skärp som skall gå i den övriga färgen.. tex gul och om man kunde sätta det ovanför magen.. då kanske man inte ser ut som barbamamma..