• Vickyb

BF Juli-07 Nr3

mrsbygg skrev 2007-04-23 09:16:19 följande:
    jag ska oxå förnya mig...jag har lite mål att nå först har ja bestämt.efter denna bäbis kommit ut osv..ska tex klippa å färga håret när ja nått mitt första delmål i vikt ned gången!sen ett par nya jeans..osv osv..fast ja borde klippa mig rätt snart..
    Så gjorde jag efter Linnéa.. Det var lixom som en kompensation för att man gått ner..
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb

Det var väldans vad många som vill vara med på våran BF Juli lista. Fundersam
    Många nya som man inte har sätt i tråden innan.. eller så är det bara jag som missat.

• Vickyb

Jag kommer att vänta med att packa bb väskan.. tills det kanske är 1 månad kvar iaf. Jag packade aldrig någon sist, utan det gjorde jag i all hast efter vatten gått och vi var tvugna att åka in.. eller sambon packade.

• Vickyb

Åh jag är så nöjd nu.. Äntligen har jag hittat mina balkongmöbler! Som jag letat och letat efter ett snyggt bord med stolar.. och nu äntligen har jag hittat det!

• Vickyb

Länken fungerade inte..

• Vickyb
    http://www.jysk.se/index/udendors.htm

Klicka in på "Veckans erbjudande"
    Kolla på sidan 4.
    Bordet med 2 stolar för 1199.- längst upp på sidan.
  • Vickyb
    MrsDarkness skrev 2007-04-23 09:52:06 följande:
    Klicka på länken och skriv .htm efter, så funkar länken :P
    Ja det fungerade att göra så.. smart!
  • Vickyb

Dags för våra bästa år och frukost! Brb!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3