-
Ja så är det här med. Om man har en ny partner som skall bli pappa så får man gå här med.Beckah82 skrev 2007-04-24 09:53:11 följande:Troligtvis inte här heller...men det är ju 9 år sedan för mig och det är första barnet för blivande pappan -
Jag helammade Linnéa i 1 månad.. sen ammade jag till och från i 3 månader till. Vi gav alltså lite ersättning från att hon var 1 månad och båda två var nöjda med det. Hon blev aldrig mätt på bröstet och kunde ligga i 1½ timme och sen 1½ timme senare så var hon hungrig igen. Det tog på krafterna och man hade varken lust eller ork till något och då var det ett bra sätta att börja med ersättning. Sen fick hon amma och snutta emallanåt. När hon var 4 månader tappade hon intresset och då blev det smakportioner och ersättning som gällde.
Hoppas att det går bättre denna gången iaf..
-
Nä dags för lite nytta!
Skall in och lägga mig i sängen och äta chockladpudding och vila lite innan man skall hämta busfröet från dagis!
-
Miniderm fick dottern när hon var torr.. och jag brukar även använda den. Jag tycker att den är bra.. används 2 gånger dagligen.Madelene87 skrev 2007-04-24 11:56:00 följande:Någon mer som är torr nu under graviditeten, Min hud är jättetorr och flagnar, Jag smörjer och smörjer men inget hjälper tänkte om någon har ngt bra tips på salva? -
Apoteket.Madelene87 skrev 2007-04-24 12:08:00 följande:miniderm vart köper man det?Ja hungrig e jag me så håller på att ska koka makaroner och sen blir det köttfärssås till det -
Usch.. det låter ingen vidare.Nissan skrev 2007-04-24 14:30:00 följande:Hej.. Det är första gången jag är in här. Jag ska ha mitt första barn den 24 Juli.. Jag är jättelycklig för det.. Jag gick dessvärre isär med pappan till barnet redan i julas.. Han kan inte riktigt ta ansvar. Han har hotat mig och min pappa till livet ett flertal gånger efter separationen... Han har jagat mig i stan å hotat mig och min barnmorska nere på mödravårdcentralen.. Nu har det varit lugnt ett tag men så igår så började han skicka meddelanden på luren igen.. Jag stelnar till i hela kroppen så fort jag bara ser att det är från honom.. Jag har sedan några månader tillbaka varit tillsammans med en kille som jag var tillsammans med för flera år sedan, han är mitt allt. Han ställer alltid upp och eftersom vi känner varandra sedan ca tio år tillbaka så går allting som smort. Men vad gör jag om exet vill ha med min kommande son att göra. Jag är livrädd.. Jag har anmält honom när han var som värst men eftersom att han inte kunnat få tillfälle att slå mig så kunde inte polisen göra något, barnmorskan anmälde honom också men ingenting händer.. Vad gör jag?? Mitt barn ska inte fara illa för att jag har dåligt omdömme när det gäller killar..
-
Här är en till som undrar och hoppas att allt är bra med Zandisen.. man blir så orolig när det händer sånt här. Hoppas dom fått stopp på värkarna iaf.. och att bebis vill hålla sig kvar ett par veckor till iaf.
-
Hej tjejer.
Idag har jag varit hos BM och tänkte uppdatera lite
hb: 111
blodtrycket 111/65 Puls 85
Vikt: 8 kilo (1 kilo sen v22)
sm: 28 (v27)
Hjärtljud: 141
Åh sen efter det så var jag hemma hos en kompis och snusa på hennes underbara lilla Thea, så liiite och så otroligt söt! Liten groda de dära. Otroligt söt.
Nu äntligen så skall jag bli sjukskriven.. Hoppas det går igenom bara. Fogarna är värre än vanligt och det börjar gå uppåt mot ryggen. Fy fasen.. Ont så fort jag går eller står längre stunder. *suck*
Nu har jag äntligen bokat tid för att få prata med en psykolog oxå.. Hoppas det kommer att hjälpa mig att rensa ut allt man går och tänker på dagligen! det måste Uuuuuuut!
Hoppas ni alla haft en bra dag iaf!
-
Ja.. hehe. Mitt har sjunkt sedan sist.. 123 hade jag då. Så nu blir det till att knapra järn igen.Beckah82 skrev 2007-04-25 15:02:39 följande:hb: 111Dela med dig! :-P hehe jag vill också komma upp över 110... -
Linnéas huvud var ruckbart i v35 i v36 så hade huvudet fixerat sig.Nathalie009 skrev 2007-04-25 11:51:28 följande:oj vad tidigt när brukar de fixera sig??? Evelina låg me huvet ner länge men fixerade sej gjorde hon inte förens v 37 de brukar väll inte fixera sig såhär tidigt?? :S
Linnéa vägde 3240 & var 49 lång och huvudomfånget var 35.