BF Juli-07 Nr3
Ne, inget svullet. Benen har växt men ja tror de har mer med extra lagren att göra
Men ändå skönt att ta sig fotbad på kvällarna och lite fotmassage av killen efteråt, sååå gos
Ne, inget svullet. Benen har växt men ja tror de har mer med extra lagren att göra
Men ändå skönt att ta sig fotbad på kvällarna och lite fotmassage av killen efteråt, sååå gos
mammab
haha skön beskrivning du
Mjukis82
va kul med UL , du får ladda upp bilder så man får se
Helsinglands svampkruka *muttrar* råkade ta bort hela mappen med hela 2006 års musik på *panik*
Klantröv till jag såklart, en till mapp med som ja lyckligtvis inte minns vad det var för nått, datorn sparar såklart inget i skräpposten heller utan allt slängs..
Jaja sambon blir glad över allt ny plats som vart i den vevan iallfall *muttrar vidare*
hmm självklart kom ja på den andra mappen, den med alla photoshoppade bilder och bakgrunder... Jaja shit happens eller vad säger man.
jag är arb.lös så vi kom fram till att de inte ens är någon idé att söka jobb nu så man försöker njuta sålänge man kan innan man blir för klumpig
vet ni hur de funkar med pappans 10 dagars ledigt?
Våran kommer ju mitt i killens semestern så kan man ta ut de 10 dagarna när semestern är slut eller räknas de precis efter nedkomst?
När han sa till chefen att han tar ut de 10 dagarna efter semestern så sa hans chef inte emot men man undrar ändå.
L2K
aa vad bra
Vi kan ju inte bestämma semester mer än de perioder de har att välja på (2st) ena är i Juni och andra i Juli, så hans börjar i Juli och bebben kommer den 20 ungefär.
Men se om han fixar att ha pappaledigt med, beror på om man har råd De är ju inte billigt..
nu sitter ja och skämt över mitt förra 18 i bmi me nu gått till 19,8 och tycker de är tokjobbigt, men så hade ja ätstörningar som tonåring så inte så konstigt visseligen att man inte gilalr se sina lår sprängdfyllda
Det låter tokbra tycker ja med stöttråd
Dela lite mat och träningstips med o allt som hör till.