Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

vet ni hur många faddrar/gudföräldrar man får ha till ungen?
    Jag sitter i valet och kvalet, alla man känner vill men de är nere i 4 personer nu och toksvårt att välja ut vilka

• Calylite

Vicke
    hoppas det blir bättre för dig, jag vet inte alls vad min järnanemi är på nu men migränen har försvunnit så jag antar den har gått upp till de bättre.
    Bra du får komma dit ofta iallafall så dem inte ignorerar det. Skulle dom nog lätt göra här *suck*

Kan d itne bli sjuksriven nu?

• Calylite

Vicke
    Lätt att komma på efteråt att man borde fråga lite, du aknske ska skriva en lapp tills nästa gång med saker du ska fråga?
    Eller ta med någon som kan hjälpa dig att komma ihåg allt, det blir ju mycket info varje gång att ta in.

• Calylite

ååå så fint väder ute, hoppas de håller i sig för vi har köpt MASSA grillkött vi ska ut och grilla sen.

Stödstrumpor låter inge skoj, syns de väl om benen svullnar (dum fråga kanske) eller känner ni att de är svullna?

• Calylite

jennsans
    aa det är ju ett lätt sätt att se visseligen, tackar
    Jag jobbar ju inte nu men de blir ju mycket gående med hunden, mysigt att traska ut när de inte är glöfhett rikrigt än på långa promenader så man börjar undra om benen itne mår så bra av det snart.

• Calylite

mammab
    haha, jobbigt, vi satt i bilen hela dagen igår och ja njöööt av att den varkar älska bilen för han sparkade inte en enda gång, började inne på MCD men sen i bilen somnade han om igen.
    Solen är dock inte poppis, där sparkas de som en tok

• Calylite

Det är ju pojke här med men skulle en dlicka ploppa ut skulle itne det vara hela världen.
    Vi köper neutrala kläder ändå och skulle inte älska den mindre fördet. Ändra Han till hon och etc är inte så jobbigt.

• Calylite

little baby
    samma här, vi har en drös med namn, men jag tror helt kalrt jag måste se honom innan jag bestämmer mig, kanske ploppar ut en som inte alls är en det jag tänkt..

mammab
    hehe tvärt om här, alla säger kille utom sambons mor och en kompis, de tror stenhårt på tjej in i det sista vad man än säger, visar och gör

• Calylite

mammab
    samma här, ja vill ha lite mer ovanligt men normalt men som ändå kan uttalas på engelska (inte lätt med andra ord) medans han vill ha gammalt vanligt hederligt svenskt namn (INTE modenamnen som går nu tack o lov dock *ryser* )

Blir väll slaggsmål ELLER så passar ja på och säger namn när de är fött för då lär han gå med på vad som helst *asg*

• Calylite

snurrar era runt mycket?

känns som denna aldrig ligger i samma läge utan hea tiden är åt ena eller andra hållet. Favvot är väll med huvudet upp men det ändras ju endel allt eftersom

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3