BF Juli-07 Nr3
Ja...då är jag inte ensam med ont i magen då
Har pratat med Mathias i telefon..han vill inte försöka igen
inte nu iallafall då han anser att vi har för mycket trassel. Kanske en framtid och bla bla bla.
Kan knappt äta längre...två dagar nu utan att äta riktigt och bara ont ont ont i magen...men nu har det onda övergått i täta SD utan smärta istället. Blir inte klok på detta. Orkar inte...inte nu! Vill bara lägga mig ner och sova och slippa allt...städa, äta, allt allt allt...bort med allt.
Victor är iaf hos sin farmor tills på söndag så...
Jaha...då har vi passerat midnatt...min namnsdag idag. Rebecka. Namnet betyder "Den feta" eller "kviga" eller "fastbunden". Man har inte riktigt kommit fram till ett slutgiltigt svar.
Meeen vad spelar det för roll. Alla tre passar utmärkt. Känner mig som en fastbunden fet kviga.
Hoppades ju att han skulle komma hit ikväll...väntat och väntat. Han sa att han inte skulle det men dum som man är hoppas man...in i det sista. Han kommer inte ikväll och förmodligen inte imorgon heller meddelade han per sms och världen rasade samman för 10 gången under samma kväll.
Har fått tillbaka min panikångest. Jävligt surt. jag trodde jag hade den under kontroll. Trodde jag kunde andas mig ur en kommande attack men nej, jag har tappat greppet. Bara rakt ner i depressionens avgrund med panikångest och allt.
Stackars Alvin som måste vara med mig. Tur Victor slipper några dagar iallafall. Inte ens jag vill vara med mig...
Förlåt för nedsmutsandet av tråden med allt gnäll...bara att ignorera. Främst jag som behöver skriva av mig. Inte så noga med att få svar om ingen orkar.
Inte sååå många här inne som har max 50 dagar kvar än men ändå, ni som har det kan gärna komma hit:
www.familjeliv.se/Forum-2-115/m20867720.html
Några bör vi vara iaf.
Kul ![]()