Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

äsch..sitter me en skål med oliver på magen nu =) ser lite roligt ut hehe..

• mrsbygg
    Donna69 skrev 2007-04-11 20:36:14 följande:
    ta kort mammab!! *fniss*helst inte närbild på oliverna!!!!
    haha min telefon låg för långt bort..kan ta bild imorrn
  • mrsbygg

suck..kan inte andas!! super täppt i näsan. spelar ingen roll hur mycket ja snyter mig. alldeles svullen i näsan..

fick ringa å avboka min akupunktur tid idag, kommer inte dit på något sätt. förutom och gå. och det klarar jag inte av längre. får ont i magen för minsta lilla anstängning nu mera..

jag som ville städa ordentligt idag, får se hur mycket jag orkar...

Humm Oliver...d är väll fint. men nej.. För gulligt och vanligt. men får endå stå med på listan. Vi vill ha nå mer ovanligt namn. Setat och kollar igenom alla namn som finns i LOTR ifall man hitta nått där. men njä..för långa eller svåra att utala hehe..

fan. ja fyller på lördag. har ingen lust alls. orkar inte ha massa folk här blä..
    kan man skjuta upp en födelsedag typ sisådär ett år eller två?

har dom nån present kan dom lägga det i brevlådan! haha...

nej nu ska ja äta frukost och ta en glass, haha...ja är knäpp

• mrsbygg
    solstraalen skrev 2007-04-12 08:14:43 följande:
    Är inne på min tredje dag nu av stenhård koll på antal kalorier osv jag stoppar i mig.Inget godis eller så heller ännu Igår visade vågen 0.5kg mindre än då jag började i tisdags, idag totalt -0.9kg.Jag klagar inte om vågen går lite neråt nu. Innan ja började med min viktkamp nu i tisdags så  hade jag ju redan gått upp 19kg. Så det går ingen nöd på bebisen.
    härligt!!

jag bara längtar tills denna ungen är ut så ja kan börja träna ordentligt!!
  • mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-04-12 08:24:59 följande:
    Vill oxå komma igång med träningen igen!!! just nu får man ju ont av att bara tänka promenad...
    ja precis...

karln vill oxå äta bra och träna nu. men det är lite svårt när ja kommer hem med massa glass så godis jämt när ja handlat hehe

men vi ska kämpa tillsammans sen..

jag ska försöka vara ute och gå så mycket som möjligt med vagnen sen.
    och när han kommer hem från jobbet så drar ja till gymmet 1h...

ska bli så jäkla skönt...jobbigt bara att behöva gå ner allt igen som jag redan gått ner en gång
  • mrsbygg

inte tränat alls nu.

i början mådde jag för illa, och nu har jag för ont. så går inte riktigt...

men om 3 månader kan ja börja igen!! enda jobbiga då är la mjölktuttarna som kommer läcka om man kommer åt dom allt för mycket...

• mrsbygg

jga har inte rört mig ur fläcken än men tänkte hänga in sagas kläder som ja tvätta igår ganska snart..

• mrsbygg

hahaha. jopp samma här...
    karln blir toki på mig.."va fan d är inte direkt så att nått försvinner.."

näää men det är jobbigt å sitta å läsa igenom 20 sidor åt gången

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3