Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

teenpregnancy skrev 2007-04-09 21:06:47 följande:
    jo tur det men usch vad hemskt det kunde ha gått...bara du känner att du mår bra och vilar måste bara fråga, fick du tag på de flesta saker till din arrangemang från plantagen? Älskar att pyssla sådär Funderar på att sysselsätta mig med lite scrapbooking och dekorationer... måste bara veta vart man kan hitta "billiga" grejer som ändå är snygga... ·.¸.•°*°•¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸•°*°•.¸.·
    jo vill inte tänla på vad som kunde ha hänt...usch...

ja, hitta allt till arrangemanget på plantagen! dom hade rätt mycket grejjer där..
    d är skoj å pyssla å ha sig. jag fyller juh år på lördag får se vad jag hittar på då.
    egentligen har vi inte råd men jag älskar å laga mat å ha mig så blir nog någon buffe hehe..
  • mrsbygg

usch, haft små ont i nedre delen av magen nu på kvällen..ska ringa min bm imorrn. mycket att fråga nu.

tack för all omtanke tjejjor, ni är guld värda!

nu ska ja gå och söva..får se om ja kan gå imorrn. ont gör det i knät!

• mrsbygg

skoj me könsul!!

jag kan nästan gå normalt idag, har varat ur mig så svullnaden är inte lika stor längre i knät..skönt det iaf...

nu måste ja bara vänta på att bm öppnar sina telefontider så ja kan kolla vart ja ska någonstanns på akupunkturen. sen om urinodlingen. sen om fallet på magen..
    små moler lite fortfarande.
    vakna av sammandragningar inatt. fast lyckades somna om ganska fort igen. jaja får se va bm säger...

nu ska ja äta frukost...

• mrsbygg

jo ska ringa bm å höra med magen oxå..gör lite små ont nu oxå..

sen ska man gå ner på stan oxå..fan jag som redan går som en anka, så ska man halta på det. hur snyggt är inte det då? haha..

ska försöka ta kort på magen nu. v.27 idag

• mrsbygg

jaha ringa bm då..nu ska vi bara se så ja kommer ihåg allt hehe..

akupunktur, moderskapsintyg, urin odling och värk i magen..va allt va?

• mrsbygg

sådär då...

kunda få mitt intyg idag. sen urin odlingen visa inget..

var tydligen ingen uvi iaf. var tydligen vanligt me vitablodkroppar i urinen när man är gravid?!..aja...

neej..glömde fråga om magen..äsch gör d när ja kommer dit...

• mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-04-10 10:05:22 följande:
    sådär då... kunda få mitt intyg idag. sen urin odlingen visa inget.. var tydligen ingen uvi iaf. var tydligen vanligt me vitablodkroppar i urinen när man är gravid?!..aja... neej..glömde fråga om magen..äsch gör d när ja kommer dit...När ska du dit då? Idag? Eller är jag trög?GLÖM nu inte hehe jag är också så...just när det gäller BM-besöken...jag glömmer...fattar inte varför? ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
    jo ska dit idag på akupunktur..så kan fråga då. ska till en annan bm som utför sånt så kan lika gärna fråga henne..

aj ont i min vänster axel verka som ja fick en smäll där igår oxå..
    mest ont i vänster sida av magen oxå..så antar att ja lada med tygden på min vänster sida igår..

urk måste få fort d där plåstret ja fick av morsan igår..va nå speciel plåster. hon är usk så hon brukar ha sånna special plåster å skit hemma hehe..
  • mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-04-10 10:15:13 följande:
    mammab; jag trillade ju också för några veckor sedan. Visserligen inte på magen utan på höften...men ändå...Mitt i fallet fick jag en sammandragning som hette duga (förmodligen ett inbyggt skydd för bebisen) och sedan höll de sammandragningarna i sig i 2-3 dagar mellan 2-10 minuter emellan å så. Gjorde en del molont också men ja sen blev det ju det gamla vanliga igen med bara ca en SD i timmen.Ingen påverkan på tappen. Så det kan gå bra att ramla och ge livmodern en smäll menar jag... fetaste blåmärket fick jag också som blev SVARTLILA i flera dagar. Nu är det ljusgrått och syns knappt längre. Har för mig att det är 2 veckor sedan...eller 15 dagar sedan rättare sagt. ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
    ja usch va drygt...jag har inga sammandragnigar längre fick bara nån eller några i natt som ja vakna av..
    nu små moler det bara vet inte om det var att jag kanske stäckte magen eller nått i fallet...

fan, axeln gör svin ont, sen blåmärke på vänster armåge, totalt uppskrapet vänterknä. knäskålen är typ blå..höger knät och en litet skrubbsår men väldigt blått. sen höger handflata är typ skinnflådd skönt värre...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3