Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

ser ut å vara fint väder här...men d blåser flaggorna rör på sig förfullt...

fyyyyyyyyyyyyyyyy sjutton va trött ja är...inte sovit ett skvatt i natt..
    saga sov inne hos oss inatt..inge kul..

så jag är helt körd i bollen...sen blev jag juh svin trött efter akupunkturen igår så ja hade kunnat gått å lagt mig direkt efter maten..helt slut...

• mrsbygg

jag är en dåååååååålig mamma sitter å trycker i mig sagas påskgodis som é kvar hehe.. men men måste juh ta slut nångång

snart tvätt dags..INGEN lust..

• mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-04-11 09:17:41 följande:
    Nu ska vi åka till stan snart för köns ultraljud. är helnervös, vet inte varför egentligen!!! skriver mer sedan när jag är hemma igen. ha en bra dag på er!!
    spännande!! lycka till!
  • mrsbygg
    Hallonfot skrev 2007-04-11 09:23:25 följande:
    Mammab: Tycker att du alltid lagar mat, tvättar eller städar. Du måste vara den perfekta hemmafrun. JoNaLi: Vad härligt att höra att det går så bra med gubben. Milla: Både Theo och Theodor är jättefina namn. Vad kul han kommer ha med sina bröder.
    HAHAHA...säg det till min karl....
    JoNaLi skrev 2007-04-11 09:27:55 följande:
    Zandrisen: Åh där sa du något!! Det skall jag defenitivt köpa ist! (Stavade jag rätt??) Tänkte inte alls på att det fans såna paket! åh du har räddat min dag! Lindisen: Lycka till, längtar efter mitt IMON!!!! Tjihooooo!!!Mammab: Nä du inte dålig mamma! Jag äter jämt upp mina barns godis om det finns nått kvar efter de.. hehe.. eller hmm det lät juh inte så snällt..*ler*
    vilken tur...för nu är det typ slut

baahhh kan klockan bli halv 4...måste ha oliver!
  • mrsbygg

jag hade velat amma i 1 år...men ja klara 8 månader sen pallade ja inte mer..saga fick tänder super tidigt! så ja sluta medans min bröstvårtor satt kvar...

hon tugga mer i sig mjölken än sög..

• mrsbygg

humf okej..

nehe. ner å tvätta då jippi...sen ska ja lyssna på HÖÖÖG musik å städa lite..om ja pallar...men måste ser förjävligt ut rent ut sagt....

herrå på en liten stund!

• mrsbygg

hehe höger tutten för mig med!!

så nu är tvätten i maskinerna ska kolal igenom posten sen försöka sätta igång lite..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3