Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

hua precis ätit mat, proppmätt!! och gott var det..

killen ska kolla fotboll sen...skoj...då tänker ja äta upp den sista glassen som är kvar hehe kompromiss från min sida

baaaaaaaah, ont i mitt knä!! måste tvätta rent det igen. efter att ha haft byxor på mig så har dom fasnat i såret å luddat av sig..smått ont...

• mrsbygg

men åhhhh. nu blev jag juh sugen på oliver och dom är slut Skrikandes

vill ha nuuuuuuuuuuuuuuuuuu..

• mrsbygg
    L2K skrev 2007-04-10 18:58:15 följande:
    men åhhhh. nu blev jag juh sugen på oliver och dom är slut vill ha nuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. kan få  några av mig, jag har lite svårt att få i mig dom. Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    ge mig ge mig!!!! hehe jag är helt galen...nästan lite sur just nu. vill ha oliver men jag kan inte gå...och sambon vägrar...
  • mrsbygg
    mama77 skrev 2007-04-10 19:12:39 följande:
    Å en scrapvän till mig fick en liten son i förra veckan, hon hade BF den 12/6. Hon fick tydligen havandeskapsförgiftning så det är orsaken till att han föddes 2 månader förtidigt.Men han mår tydligen braLilla skruttungen.. 070707-vår lilla böna växer och frodas. Mama till Leon -01-
    nää plutte då! va skönt att d gått bra..

fan nu längtar man juh ennu mer!!
  • mrsbygg
    L2K skrev 2007-04-10 19:22:14 följande:
    L2K skrev 2007-04-10 18:58:15 följande: mrsbygg skrev 2007-04-10 18:41:40 följande: men åhhhh. nu blev jag juh sugen på oliver och dom är slut vill ha nuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. kan få  några av mig, jag har lite svårt att få i mig dom. Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723ge mig ge mig!!!! hehe jag är helt galen...nästan lite sur just nu. vill ha oliver men jag kan inte gå...och sambon vägrar... Han kan väl ställa upp!!! Du ställer ju upp och är gravid ju!!! Synd att du inte bor närmare! Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    jaa, man tycker det!! men näää..trött orkar inte...suck..
    JAG ÄR GRAVID HÄR; STÄLL UPP!!!

ja synd! jäkla skit...
  • mrsbygg

haha jo...han sa åt mig att gå över till min mamma å kolla annars..
    hon bor granne me oss...haha..

• mrsbygg
    L2K skrev 2007-04-10 19:30:34 följande:
    copernicus - ja, jag fick ju nål på förlossningen och kommer be om det den här gången med. nu vet jag lite mer om effekterna än då också så det känns bra.
    Men vilken kul grej för er!!!!

mammab - då kan du ju alltid slå en signal först så behöver du inte ens resa på dig i onödan! Hahahaha!!!
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    jo men fanns inga oliver där
  • mrsbygg

här kickas det som sjutton oxå! blir galen...nee nu får ski ungen lägga sig så får ja äta glass...

• mrsbygg
    annki72 skrev 2007-04-10 20:17:01 följande:

jag har sjukt kraftiga värkar i magen nu, pallar snart inte

har pratat med sjukhuset och jag får komma in om jag vill, men är ensam med mina små så det är inte så smidigt just nu.

Men de sa att så länge jag känner barnet röra sig och inte har blödning så tyckte dom jag kunde avvakta.

ska ta en alvedon och gå och lägga mej nu tro jag och hoppas det går över, hoppas inte det ska vara så resten av tiden bara.

Hoppas allt är ok med er andra, orkar inte läsa igen ca 10 sidor som jag är efter

Mamma till 4 söner och en bebis i magen!!
    hoppas det går över!!

nu har ja min glass men hon kommer komam upp igen typ 4 ggr innan hon somnar, suck..

faaan vill ha oliver ja blir cp snart...
  • mrsbygg

jag kan efter jag vänta saga få min höft att hoppa ur led..

så mina höfter knakar annars..men gör det desto mera nu..
    även sjuk mycket sendrag i höfterna!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3