BF Juli-07 Nr3
Nu är snart barnafödandet klart och jag kommer att satsa till 100% på en karriär så fort allt är i sin ordning igen. Men visst kan jag känna lite smått panik och vara lite trött på att bara gå hemma..
Morrn morrn.. strålande
ute idag.. Än sålänge iaf! Hoppas den håller sig ifrån alla moln idag så det skiner hela dagen och blir riktigt varmt och gött.
Imorgon skall jag till psykologen.. första gången. Börjar bli nervös för jag vet egentligen inte vad jag skall prata om, eller vad som får mig att må som jag egentligen gör, väljer att förtränga istället. Det är någon blandning av mammas bortgång och att jag blivit så sårad så många gånger av min sambo. Kan inte riktigt sätta mina känslor på plats.. kanske är det en blandning av känslor som gör att jag känner mig sviken av dom båda, personerna som jag älskar mest av allt? Jag har ingen aning.. ![]()
Lite känslor så här på morgonen
Aja.. Ha en riktigt god morgon.
Tack för alla lycka till!
Ja hon verkade väldigt trevlig när hon ringde mig.. så jag tror och hoppas att hon är duktig. Det är ju via mvc jag har fått tiden.. annars hade jag nog fått väntat ytterligare.
Skall bli så skönt när det är avklarat så man slipper gå och vara nervös.
Är lite rädd att ta upp det som varit.. vill hellst glömma allt som varit.. Gråten kommer nog att sitta i halsen under hela den tiden..
Men som sagt.. jag behöver prata ut med någon utomstående och som dessutom är expert.
Va? är hon på förlossningen.. Hoppas allt är bra med henne..
Nu skall jag gå och göra mig en kvällmacka..
Hörs imorgon igen..
Kram på er tjejer!
Kvällsmacka ![]()