• tahira

The no 1 modetråd! Del 3

Här fortsätter vi modeoffer och blivande sådana ge varandra tips och idéer om snygga plagg och rådande trender inom mode och skönhet. Alla med intresse eller nyfikenhet är välkomna!

Gamla trådarna:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m11952169.html www.familjeliv.se/Forum-11-240/m14682903.html

Bloggarna:

miLLus: ww.millus.se

snart tre: www.familyliving.se/blogg/anvandarblogg/view-web-log.xml

AnnaKlara: annaklaraunderbara.blogs.se/

luscious: ewelinas.blogspot.com/

Poena: www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html

Erica Andreas: blogg.aftonbladet.se/6192

Dinturiel: dinturiel.blogg.se/

Som gamla TS snysop säger "Även modeoffer kan vara snåla, se här för rabattkodsheaven": www.rabattkod.se

Välkomna!

If you can't be good, be careful
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-24 12:33:56:
    Första bloggen ska naturligtvis vara www.millus.se
  • Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3
  • Dinturiel

Poena och sussi: hehe blev jag klokare av Jaja, får testa mig fram. Blir väl tvungen att använda maken som smakråd, men han lär väl bara rynka på näsan och klösa ögonen ur sig oavsett vad jag tar på

• tahira
    Dinturiel skrev 2007-02-24 15:31:29 följande:
    Lite smakråd: Ribbade leggins eller tjocka spetsmönstrade strumbyxor till typ cityshorts? Ska ha ett par ballerina med kilklack till.Strumbyxor, leggins och shorts är svart, så även skorna. Ska ha en vit top till.HJÄLP!! Extrem beslutsångest
    Absolut ribbade leggings
    If you can't be good, be careful
  • Dinturiel

Det blev ribbade, och kvällen blev skit

• Sussi75
    Dinturiel: Så trist. Var ni på fest eller nåt?

Jag är sååå förkyld idag. Måste skippa träningen.
    Var bara tvungen att få gnälla lite
  • Dinturiel

Sussi: jo, det var väl meningen att det skulle bli så. Vi kom till krogen och sen slutade kvällen i bråk. Åkte in i stan vid 22 och var hemma igen vid 1. Och jag tror jag misst en vän. Och har ingen aning om varför och vad som hände

Usch det är trist att vara förkyld. Hoppas du kryar på dig snart. Kram!

• Sussi75
    Dinturiel: Men så tråkigt Och inte riktigt veta varför det blev som det blev. Hoppas ni kan reda ut det. Kram!
  • Dinturiel

Sussi: Det gör jag också...

• aselna

Lyckades klicka hem den omtalade förklädesklänningen från H&M hoppas den blir fin på.

• Dinturiel

aselna: Åh, nu blev jag nyfiken. Vad har jag missat?

Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3