• tahira

The no 1 modetråd! Del 3

Här fortsätter vi modeoffer och blivande sådana ge varandra tips och idéer om snygga plagg och rådande trender inom mode och skönhet. Alla med intresse eller nyfikenhet är välkomna!

Gamla trådarna:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m11952169.html www.familjeliv.se/Forum-11-240/m14682903.html

Bloggarna:

miLLus: ww.millus.se

snart tre: www.familyliving.se/blogg/anvandarblogg/view-web-log.xml

AnnaKlara: annaklaraunderbara.blogs.se/

luscious: ewelinas.blogspot.com/

Poena: www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html

Erica Andreas: blogg.aftonbladet.se/6192

Dinturiel: dinturiel.blogg.se/

Som gamla TS snysop säger "Även modeoffer kan vara snåla, se här för rabattkodsheaven": www.rabattkod.se

Välkomna!

If you can't be good, be careful
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-24 12:33:56:
    Första bloggen ska naturligtvis vara www.millus.se
  • Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3
  • Mamma2001

vad dött det är i tråden nu för tiden??iof är jag inte den mest aktiva själv *s*
    vem var det som jobbade på Zara här? Några snygga klänningar inne eller på gång in? ska på bröllop (iof i sommar) men hittar inget! planerar lååångt innan

Hugo 010806 - Oliver 051224
  • Dinturiel

Mamma: Lamilla jobbar på Zara. Tror man kan se lite utbud på deras hemsida www.zara.com.
    Åh, va kul med bröllop Vill också på tillställning där man får klä upp sig lite

• Lamilla

Finns maaaaassor av läckra klänningar! Jag är klar med min assistant manager utbildning i nästa vecka..såå skönt. Nytt kontrakt och nya kläder!

• Mamma2001
    Lamilla skrev 2007-03-24 22:14:33 följande:
    Finns maaaaassor av läckra klänningar! Jag är klar med min assistant manager utbildning i nästa vecka..såå skönt. Nytt kontrakt och nya kläder!
    då blir det till att ta en tur till Zara snart igen då... man är ju inte ledig så ofta så man hinner inte med lika mkt.
  • tahira

Hey!

Mina nya underbara skor:
    NYA vans.jpg

Jag älskar dem verkligen! (Vet att det kanske inte är supersnyggt med strumpor i, men men..). Har längtat efter ett par nätta Vans sen jag var åtta

• Mamma2001
    tahira skrev 2007-03-25 14:41:01 följande:
    Hey! Mina nya underbara skor:Jag älskar dem verkligen! (Vet att det kanske inte är supersnyggt med strumpor i, men men..). Har längtat efter ett par nätta Vans sen jag var åtta If you can't be good, be careful
    fiiina,har du sett de ursnygga ballerinaskorna från sthlmDG? Påminner jättemkt om Vans...ursöta!
  • tahira

Var det den som var på någon omröstning häromdagen? Har du frågat henne?

• Dinturiel

tahira: Jo, vi är fler som frågat henne. Både i tråden och i hennes gästbok. Nu är tråden borta och hon verkar inte så villig att svara på gästboksinläggen

Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3