• tahira

The no 1 modetråd! Del 3

Här fortsätter vi modeoffer och blivande sådana ge varandra tips och idéer om snygga plagg och rådande trender inom mode och skönhet. Alla med intresse eller nyfikenhet är välkomna!

Gamla trådarna:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m11952169.html www.familjeliv.se/Forum-11-240/m14682903.html

Bloggarna:

miLLus: ww.millus.se

snart tre: www.familyliving.se/blogg/anvandarblogg/view-web-log.xml

AnnaKlara: annaklaraunderbara.blogs.se/

luscious: ewelinas.blogspot.com/

Poena: www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html

Erica Andreas: blogg.aftonbladet.se/6192

Dinturiel: dinturiel.blogg.se/

Som gamla TS snysop säger "Även modeoffer kan vara snåla, se här för rabattkodsheaven": www.rabattkod.se

Välkomna!

If you can't be good, be careful
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-24 12:33:56:
    Första bloggen ska naturligtvis vara www.millus.se
  • Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3
  • Dinturiel

Lamilla: Var lagomt stressad jag också. Och trött. Dottern har varit sjuk sedan i måndags, så har inte sovit så mycket. Kände mig helt förvirrad genom hela intervjun

• Lamilla

Men kände du ej igen mig? Jag är lika snygg i verkligheten.

• AnnaKlara

Ha ha, det är som en modetrådsblinddate!

Kom på mitt bästa ballerinatips förresten, det är H&M:s barnavdelning. Ofta jättesöta skor, upp till storlek 39. För typ en hundring.

• AnnaKlara

Jag letar förresten efter en munkjacka med alloverprint, ja det finns ju överallt men jag har inte sett just min. Vill ha en med värsta galna mönstret, gärna typ regnbågar och morötter (nej, jag har inte ätit svamp). Nån som har nåt tips?

• Dinturiel

Lamilla: Nej, det är sällan jag känner igen ansikten. Speciellt på folk jag aldrig träffat. Inget personligt

AnnaKlara: Ja något liknande. Var på intervju igår i butiken hon jobbar i. Men fick svar idag om att det inte blir något. Men nu har jag ju redan ett jobb, så jag ska väl inte klaga. Inte för att det är något jag gärna vill göra men ändå.. det är pengar.

• Dinturiel

Så har jag äntligen &denim squin, mörkt denimblå i min storkel. Vet inte hur länge jag har jagat dessa. Sprang på en klänning/tunika på vero moda också. 50 kr som hittat. Finns bilder i min blogg.

• snysop

Hej alla! Zara öppnade igår på Kungsmässan! Hittade en sidenscarf (med en stooor blomma på) för 299 och en röd kofta samt 2 linnen. Perfekt. De var faktiskt billigare än vad jag mindes.

• philmKarin

Hej! Har precis hittat hit

Den här tråden kanske kan få igång min garderob igen - har ju varit torka ett tag nu... först var man ju gravid och visst köpte jag lite roliga kläder då men sedan ett halvår tillbaka är det bara lillsnuttans garderob som fyllts på .
    Börjar ju komma i mina gamla jeans nu ett par i taget.

Såg mig själv i spegeln för nån dag sedan: Supersnygg barnvagn, supersöt bebis med senaste bebismodet på sig och... jag i nedhasade jeans, t-shirt med hål i och för liten jacka.

Mamma2001: var hittar du dina stuprör? Tycker Fornarinas sitter skitbra men de kostar ju också. Har ni prövat JC:s?

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Dinturiel

philmkarin: Jag har H&Ms squin som favorit när det gäller stupisar. De sitter bra och de är billiga.

• philmKarin
    Dinturiel skrev 2007-03-16 09:56:03 följande:
    philmkarin: Jag har H&Ms squin som favorit när det gäller stupisar. De sitter bra och de är billiga.
    Jag får gå dit å pröva då . Älskar H&M, tycker att deras jeans är skitsnygga men de brukar aldrig passa mig .
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3