• tahira

The no 1 modetråd! Del 3

Här fortsätter vi modeoffer och blivande sådana ge varandra tips och idéer om snygga plagg och rådande trender inom mode och skönhet. Alla med intresse eller nyfikenhet är välkomna!

Gamla trådarna:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m11952169.html www.familjeliv.se/Forum-11-240/m14682903.html

Bloggarna:

miLLus: ww.millus.se

snart tre: www.familyliving.se/blogg/anvandarblogg/view-web-log.xml

AnnaKlara: annaklaraunderbara.blogs.se/

luscious: ewelinas.blogspot.com/

Poena: www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html

Erica Andreas: blogg.aftonbladet.se/6192

Dinturiel: dinturiel.blogg.se/

Som gamla TS snysop säger "Även modeoffer kan vara snåla, se här för rabattkodsheaven": www.rabattkod.se

Välkomna!

If you can't be good, be careful
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-24 12:33:56:
    Första bloggen ska naturligtvis vara www.millus.se
  • Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3
  • aselna

Den här månaden har jag shoppat som aldrig förr tror jag, har lyckats klicka hem en del fina klänningar från h&m som är slutsålda nu, men jag måste försöka fixa ihop ca 1000 kr snabbt för att kunna lösa ut paketet, har ju som sagt shoppat på stan så det är torka i börsen, hur fixa snabba pengar? funderar på att lägga ut lite auktioner på tradera...hm

• Lamilla

aselna: Att shoppa utöver sin budget är nog det dummaste som finns. Fixa snabba pengar? Sälj tjack eller din mus.

• Lilou

Ni som ar modemedvetna och kan...vilken stil skulle jag passa i? Hanger inte ALLS med i modesvangen...har ngn lust att kolla i mitt galleri och se? Skulle vara jattesnallt

aselna: hmmm...ja det var inte det smartaste...

• aselna

Jaja slut å tjat ja vet! hihi det ordnar sig alltid det är mitt motto!

• Lamilla

aselna: Ja det måste kännas skönt att vara blåögd ibland.

• AnnaKlara

JAA hörni, här är en som nyss fyllt de stora tre-noll, behöver jag vidta några åtgärder garderobsmässigt med anledning av detta?

Skämt åsido kan jag säga att jag känner mig aningen främmande inför vårens korta kjolar. I may have the legs men jag är fanken inte sugen på att dela med mig av dem, om jag säger så. Dessutom har vi bestämt oss för att idka icke-shopping här i så stor mån det går, så jag kommer helt klart ligga lågt med nya inköp under våren.

Något särskilt ni ska satsa på eller letar efter?

• tahira

Hej. Jag har köpt lite tröjor och så för mina chechar på H&M, känns bra.

Sen köpte jag ett par jättefina skor på Bianco idag! Svarta med stilettklack, halvrund tå och en liten rund grej med strass (oj, vad jag är dålig på att beskriva..) 500:- kostade de iaf.

Annars är jag rätt nöjd med min garderob för tillfället.

• tahira

Ny klänning från H&M också . Jag är riktigt nöjd med dennna, men kommer inte ihåg vad den kostade.

Tahira

Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3