Inlägg från: Dinturiel |Visa alla inlägg
  • Dinturiel

The no 1 modetråd! Del 3

Lite smakråd: Ribbade leggins eller tjocka spetsmönstrade strumbyxor till typ cityshorts? Ska ha ett par ballerina med kilklack till.
    Strumbyxor, leggins och shorts är svart, så även skorna. Ska ha en vit top till.

HJÄLP!! Extrem beslutsångest

• Dinturiel

Poena och sussi: hehe blev jag klokare av Jaja, får testa mig fram. Blir väl tvungen att använda maken som smakråd, men han lär väl bara rynka på näsan och klösa ögonen ur sig oavsett vad jag tar på

• Dinturiel

Det blev ribbade, och kvällen blev skit

• Dinturiel

Sussi: jo, det var väl meningen att det skulle bli så. Vi kom till krogen och sen slutade kvällen i bråk. Åkte in i stan vid 22 och var hemma igen vid 1. Och jag tror jag misst en vän. Och har ingen aning om varför och vad som hände

Usch det är trist att vara förkyld. Hoppas du kryar på dig snart. Kram!

• Dinturiel

Sussi: Det gör jag också...

• Dinturiel

aselna: Åh, nu blev jag nyfiken. Vad har jag missat?

• Dinturiel

aselna: Ok, måste hålla ögonen öppna då

• Dinturiel

Da diva: Åh, fler som har det så när man shoppar med familjen. Min make blir också snabbt rastlös, och de små ser varje chans att testa lite gränser. Slänga sig på golvet och ha sig

• Dinturiel

Da diva: Det är samma här. Plus att vi båda två blir lättirriterade och tappar lusten rätt snabbt. Utan ungarna är det inget problem att shoppa tillsammans, men när de är med slutar det oftast med kaos.

• Dinturiel

Da diva: Det är inte maken som förstör shoppingrundan, det är oftast sonen

Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3