The no 1 modetråd! Del 3
Mäh... Lamilla så klart
Mäh... Lamilla så klart
tahira: Du får ta kort på dem Snygg klänning!
Nu har jag äntligen skrapat fram ett jobb, börjar utbildning på måndag. Så i slutet på mars ska jag (förhoppningsvis) införskaffa lite nyheter i min garderob.. byrå.
Nu ska trötter isäng innan hon spårar ur totalt
aselna: Man måste vara plus-medlem.
Vad har ni under tubtoppar? Köpte en balconette igår, men eftersom mina bröst inte riktigt drar jämt i storlek så fylls kupan inte ut på ena sidan. Så det ser ut som att ena tutten är platt och tubtoppen sitter inte alls bra. Och utan bh flyttar brösten in under armarna typ.
Kan man sy något typ av ministrumpa och dra över bysten som stöd? I något elastiskt material?
tahira: Jag önskar också jag hade det så Vill så gärna använda min tubtop
Hittade en sådan hos ellos
www.ellos.se/misc/ProductZoom.aspx
Det är knäppning i ryggen. Skulle man inte kunna sy något sådant?
aselna: Skulle satsa på samma färg som legginsen. Eller ljusa leggings ljusa strumpor/mörka leggings mörka strumpor.
Det där jubileumserbjudandet från Vero Moda, vet någon om det bara gäller idag eller under helgen också? Står inget datum i annonsen. (dagens metro, skåneutgåva som jag sett den i).
Idag ska vi shop til we drop
Återkommer med resultatet..
En kofta/cardigan från sister en oversize skjorta från Veromoda och en Sony Ericsson w880i.
Ska och titta på jeans och kanske något mer imorn. Det kommer bilder i bloggen när jag orkar
Jaha så kommer man hem och vad upptäcker man...? Det är hål i fickan på koftan
Så blir det väl till att in i stan igen imorn och se om man kan byta då... *suck*