The no 1 modetråd! Del 3
Tahira: Tycker också jeans och tunika blir för "vanligt". Alla går ju klädd så nu för tiden. Men har inte riktigt något tips på outfit heller... men än stylish
Tahira: Tycker också jeans och tunika blir för "vanligt". Alla går ju klädd så nu för tiden. Men har inte riktigt något tips på outfit heller... men än stylish
Haha ok Hur gick det då?
Isabella: Tyckte den var jättefin. Kommer säkert in en massa nu under våren. Det blir ju student snart.
H&M och Vero Moda har haft korta trenchcoats, men vet inte om de finns kvar.
Lamilla: Har inte hört nått.
Nån av er som läst Modette? Är den nått värt?
Mamma: Fick reklam därifrån i posten här i veckan. 3 nr för 49kr + porto. Och så fick man en hand and nail cream och en läppglans från Clarins. Portot är på 29kr. Så jag ska nog testa och se om det är nått värt
*viskar: mest för gratisgrejjerna
*
Mamma: Ja, jag vet
Har också saknat henne, det var länge sen som
Isabella: Nej, jag tror det kommer bli jättefint. Inte alls för "fint" klädd till ett dop.
Isabella: Hehe ja. På så sätt är svenskarna lite tråkiga tycker jag. Man ska våga ta ut svängarna lite
Enligt mig skulle du kunna ha de skorna och den klänningen på stan en underbar sommardag
Isabella: Hehe ja
Lilou: Den blå gillade jag
Lamilla: Åh, så får man ännu en anledning att besöka Zara. Måste vänta på att det blir lite bättre ställt med mitt lönekonto först
Har fått tag på en klänning som nästan ser ut som den jag efterlyste. Den var iofs lite dyrare, men det kvittar. Var inte jag som betalade
Finns bild i min blogg
Tycker H&M har väldigt många fina klänningar. De går ju att både
klä upp och klä ner.
shop.hm.com/media/products/525/DL525_58014_72013_41_2066.jpg den där tycker jag är jättefin
Har hittat klänningen jag efterlyste nu. Den röda. Finns mer info i min blogg!
Båda!: Tror det blir skitsnyggt!
Ska ut med jobbet imorn och bowla lite och så. Hade tänkt ha ett par avklippta jeans som jag vikt upp lite, alltså inte sluta vid rumpan utan halva låret, svarta leggins och ett vitt linne. Vad jag inte kan bestämma är om jag ska ha de här
dinturiel.blogg.se/images/img_1871_1171454883.jpg
eller de här
dinturiel.blogg.se/images/img_1950_1172132792.jpg (ballerina med kilklack)
Vad tycker ni?
Tillägg: Vi ska bowla en timme först, sen äta och sen vet man aldrig vad som händer
Jo, men vi ska bowla en timme först sen blir det mat och party.