• tahira

The no 1 modetråd! Del 3

Här fortsätter vi modeoffer och blivande sådana ge varandra tips och idéer om snygga plagg och rådande trender inom mode och skönhet. Alla med intresse eller nyfikenhet är välkomna!

Gamla trådarna:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m11952169.html www.familjeliv.se/Forum-11-240/m14682903.html

Bloggarna:

miLLus: ww.millus.se

snart tre: www.familyliving.se/blogg/anvandarblogg/view-web-log.xml

AnnaKlara: annaklaraunderbara.blogs.se/

luscious: ewelinas.blogspot.com/

Poena: www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html

Erica Andreas: blogg.aftonbladet.se/6192

Dinturiel: dinturiel.blogg.se/

Som gamla TS snysop säger "Även modeoffer kan vara snåla, se här för rabattkodsheaven": www.rabattkod.se

Välkomna!

If you can't be good, be careful
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-24 12:33:56:
    Första bloggen ska naturligtvis vara www.millus.se
  • Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3
  • Flizan30

Vad heter den stora kända butiken i NY liknande harrods? Jag tror att det är som NK eller liknande. de har allt där: väskor, skor, kläder, osv. Tänkte gå in på deras nätsajt och titta men jag kommer bara inte på namnet..irriterande

• Dinturiel

Hmm.. det finns nordstroms, bloomingdale... GAP?

• Flizan30

Jag tittar p väskor på Nordstroms hemsida nu. Åhh..man blir ju nästan sjuk av alla fina väskor..vill ha!

• Dinturiel

Har för mig att jag sett nått sånt hos laredoute.. men kan inte lova nått.

• Sussi75

Shoppat lite idag bl a en söt tunika från MQ. Har faktiskt passat på att fota också så det finns bild i galleriet Jag har även lagt in bilder på senaste månadens inköp också. Upptäckte nu att jag inte handlat så mycket i färg utan det mest blivit svart, vitt och grått
    http://www.familjeliv.se/Hem/sussi75/galleri.php?cur_album=Shopping-kl%E4der%2C+skor+m+m

När jag strosade runt bland affärerna idag var jag inne i en affär som jag inte varit i på länge. Hittade jättefina kläder från "By Malene Birger" Har inte sett det märket förut. Tyvärr var det lite dyrt för mig iaf just nu. Fanns en jättesöt rosa top m svarta prickar och puffärm. Om ni kikar på hemsidan så är det den som ligger under Collections/Summer 2007 och bild nr 15. Toppen kostade 1 100 kr.
    http://www.bymalenebirger.com/

Fick även hem paket från Eleven.se. Beställt lite nya hudkrämer så nu skall här luktas gott En med körsbär och en med vanilj och hallon. Det som är bra med dom är att man alltid få lite prover också.  Denna gången fick jag test bl a av hudkräm med marsipandoft ! Jag älskar ju marsipan att äta undrar hur det kan lukta som lotion?

GLAD PÅSK!

• Sussi75
    Da diva: Tack! Har kommit i ett shoppingstim just nu känns det som. Idag skall vi till svärisarna i Ulricehamn. Funderar på om jag kan övertala sambon att åka via Gällstad och Lager 157
Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3