• tahira

The no 1 modetråd! Del 3

Här fortsätter vi modeoffer och blivande sådana ge varandra tips och idéer om snygga plagg och rådande trender inom mode och skönhet. Alla med intresse eller nyfikenhet är välkomna!

Gamla trådarna:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m11952169.html www.familjeliv.se/Forum-11-240/m14682903.html

Bloggarna:

miLLus: ww.millus.se

snart tre: www.familyliving.se/blogg/anvandarblogg/view-web-log.xml

AnnaKlara: annaklaraunderbara.blogs.se/

luscious: ewelinas.blogspot.com/

Poena: www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html

Erica Andreas: blogg.aftonbladet.se/6192

Dinturiel: dinturiel.blogg.se/

Som gamla TS snysop säger "Även modeoffer kan vara snåla, se här för rabattkodsheaven": www.rabattkod.se

Välkomna!

If you can't be good, be careful
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-24 12:33:56:
    Första bloggen ska naturligtvis vara www.millus.se
  • Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3
  • Flizan30

Mamma2001: jag är likadan. Men det är viktigt att man unnar sig själv lite fina kläder också. Det har ju hänt ibland att jag har satt på mina barn fina kläder och så har jag själv sett jättesunkig ut..Inte vidare roligt Jag har köpt lite fina vrtopar och tänkte köpa ett par vårskor i veckan

• Dinturiel

Åh, vad less man kan bli ibland. Beställde ju den där tunikan från hm och pratade med deras kundservice ang den idag. Och den SKA va så.. kunde ju byta till en storlek mindre men då fick jag vänta tills i maj innan jag fick den

Är det meningen att man ska visa hela härligheten i ett plagg?

• Sussi75
    Dinturiel: Jag tycker det är lite så överlag just nu att allt är oversize när det gäller toppar. Jag köper tom XS på vissa plagg för att jag tycker dom blir mer lagon än S som jag har i vanliga fall. Du kanske kan ha ett linne under topen om du nu vill behålla den?

Skall själv beställa lite från H&M nu. Provade en svart kjol i affären i helgen men den var slut i 36 som jag ville ha men på nätet fanns den. Sen passar jag på att beställa det där 2 packet med topar för 49,50, såna går alltid åt
  • Dinturiel

Sussi: Ja, jag får nog ha det. Fördelen är att man kan klä upp den med ett band i midjan. Men den ser ju ut som ett mindre tält utan bandet

• Flizan30

Vad hade ni satsat på om ni var tvungna att välja: en ny vårjacka eller väska? Jag har inte råd med både och tyvärr..

• tahira
    Flizan30 skrev 2007-04-03 21:58:58 följande:
    Vad hade ni satsat på om ni var tvungna att välja: en ny vårjacka eller väska? Jag har inte råd med både och tyvärr..
     Hmmm.. Det beror ju på hur den jacka/ väska du har nu funkar..?
  • Flizan30

Ja såklart Jag har en vårjacka som jag köpte på veromoda förra året. Men den e inte så snygg så jag skulle vilja ha en ny. Väskor har jag en del men det känns mest som större höstväskor.

• tahira

Jag skulle satsat på ny jacka och nån lite billigare korg-väska till våren kanske? Eller en vanlig vårig väska som inte är så dyr. Men prioritera jacka.

Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3