• tahira

The no 1 modetråd! Del 3

Här fortsätter vi modeoffer och blivande sådana ge varandra tips och idéer om snygga plagg och rådande trender inom mode och skönhet. Alla med intresse eller nyfikenhet är välkomna!

Gamla trådarna:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m11952169.html www.familjeliv.se/Forum-11-240/m14682903.html

Bloggarna:

miLLus: ww.millus.se

snart tre: www.familyliving.se/blogg/anvandarblogg/view-web-log.xml

AnnaKlara: annaklaraunderbara.blogs.se/

luscious: ewelinas.blogspot.com/

Poena: www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html

Erica Andreas: blogg.aftonbladet.se/6192

Dinturiel: dinturiel.blogg.se/

Som gamla TS snysop säger "Även modeoffer kan vara snåla, se här för rabattkodsheaven": www.rabattkod.se

Välkomna!

If you can't be good, be careful
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-24 12:33:56:
    Första bloggen ska naturligtvis vara www.millus.se
  • Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3
  • AnnaKlara

Jag väljer alltid väska Alltså, det är den grej som ALLTID känns kul att köpa tycker jag. Ingen passform att tänka på, en väska slits inte som ett par skor gör...jag ÄLSKAR väskor! Samlar på mig väskor som Angelina Jolie samlar på sig barn, typ.

• Dinturiel

Är också på jakt efter en ny väska. Men har inte hittat nått som faller mig i smaken. Har en vårjacka som funkar, däremot är jag inte riktigt nöjd med min sommarjacka. Tror jag ska invistera i en vanlig klassisk jeansjacka.

AnnaKlara: Ja, nått ska man ju samla på

• AnnaKlara

Lite dyr hobby bara, jag tänker försöka ligga lågt med den resten av året...fast jag är lite dum, jag får liksom ett SUG efter en specifik väska och sen kan jag ligga och tänka på den när jag ska sova och så! Har så nu. Skitpinsamt.

Annars vill jag inte ha mycket alls, behöver ett par nya allround-kjolar, kanske några skor lite längre fram men...mest en väska :*

• Lilou

AnnaKlara: vad for slags vaska vill du ha? Jag ar vaskgalen

• AnnaKlara

Jag vill ha en Chanel 2.55 fast i jumboversionen! Känns bara heeelt hutlöst eftersom jag har en vanlig 2.55 redan Men man måste ju för fasen få sova om nätterna!!!

Annars är jag väldigt sansad, jag skulle t.ex aldrig köpa en dyr t-shirt för det är slösigt tycker jag. Skor handlar jag som Rain Man ungefär, Converse när vädret tillåter, svarta skinnskor på vintern och ballerinas på sommaren. Men VÄ-SKOR! ÅH! Jag blir fanimig berusad av att luta näsan mot finaste kalvskinn och dra in....he he.

• Dinturiel

Hehe har sett en chloé jag vill ha. Men blir liksom inte på den budget man har nu

• Flizan30

Vilken sko tycker ni är snyggast? G in på www.scorett.se
    Under låga pumps tredje raden ett par röda platta pumps, eöller rad fem ettpar vita kilklacksskor med spänne på.

• AnnaKlara

Är det förresten någon som har bra tips om snygga väskhängen? Vill ha något i skinn helst, lite större och lite roligt, typ ett rött äpple eller ja, något.

• AnnaKlara

Chloé har urmycket snygga väskor. Gillar att de ofta är så chunky, och lite retro.

Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3