Inlägg från: Pikku myy |Visa alla inlägg
  • Pikku myy

Blev aldrig av igår och kika i kartonger och börja tvätta upp bäbis kläder. Idag vet jag inte om jag ids.Jag o Alva har tänkt ta bussen in till umeå i em. Gå på stan en stund och sedan träffa sambon. Fast egentligen skulle man bara villa vara inne. Det blåser jätte mkt ute. Stod nåt i tidningen om att vinden kunde nå orkanstyrka i vissa delar av länet. Förhoppningsvis inte här.

• Pikku myy

Varit vaken sen kl 06. somnar kl 22 och vaknar 06-07. Fasar för och jobba mina återstående 7 nätter.

Sitter i soffan med en gyllene vovve vid min sida. Struten han tar lite plats bara, men är så mysigt och sitta och klia honom.

• Pikku myy

Essi: Kan inte säga att jag haft den värken. Bäst du hör med bm. kan dock tänka mig att smärtan kanske kommer i samband med foglossning och att huvudet trycker på. Själv vaknade jag inatt av att min högra knä värkte som attan. Vet inte om jag legat konstigt el vad, men det höll då och gå på toaletten med iaf. När jag vakna imorse var smärtan borta tack och lov.

Blir lite avis på alla som vet hur deras bäse ligger. Jag har noll koll. Sist jag var till bm kunde hon inte känna hur den låg och själv kan jag ju inte vara hundra. Att den ligger mest på hö sida är helt klart eftersom magen kan stå ut och vara helt hård där ibland. Men om det är ett huvud el bak som trycks ut vet jag inte. Skall till bm om en vecka och då hoppas jag hon kan känna hur den lille ligger. Undrar vad som händer annars? Börjar ju vara dags för vändningsförsök om den lille sitter i säte fortfarande.

• Pikku myy

Kände det var dags och ändra min gravlängd. Har läääänge legat en dag före men inte orkat ändra. Om Bf är på 39+6 så är jag en dag kortare gången än som stått tidigare. Nån större skillnad gör det då inte. Säger som knase bäse kommer när bäse vill...
    Undrar om allas gravlägder stämmer.....

5 april

Telistant: 24+6, BF 19 juli
    Zynk: 26+2, BF 9 juli
    Maja under eken: 27+6, BF 28 juni
    Cirkel: 28+6, BF 22 juni
    Pess: 29+0, BF 20 Juni
    Förväntan: 30+1 BF 12 juni
    FISK78: 30+2, BF 11 juni
    Kun: 30+4, BF 10 juni
    JJ 75: 31+1, BF 6 juni - FLICKA
    Matti2: 32+1, BF 30 maj
    Meleah: 32+3, BF 28 maj - FLICKA
    Kusin Knase: 32+4, BF 26 maj - FLICKA!
    Snart snart: 33+4, BF 19 maj - FLICKA
    Nafrung: 33+6, BF 17 maj
    Rossy: 34+1, BF 15 maj - POJKE
    Pikku Myy: 34+5, BF 11 maj
    Betty2: 35+4, BF 7 maj
    Özlem: 35+6, BF 3 maj
    Essi: 36+1, BF 1 maj - POJKE
    Labilina 37+0, BF 28 april - POJKE
    Enzo: 38+6, BF 13 april - POJKE
    Joffe: 40+4, BF 31 mars

Minnas bebisar:
    Minna: POJKE Aleksi. 2184 g, 46 cm, född 26/3 (33+2), BF 12/5

• Pikku myy

Knase: hjälper nog inte och sluta äta, bäsen tar näring från dig istället och växer och gror ändå....

• Pikku myy

Labi: Nu när ryggen min värker lite mindre så går det nog bra. Har bara lite ångest över hur jag skall hålla mig vaken på nätterna. Sista natten 28/4 längtar verkligen dit. Har förstående arbetskamrater ( de flesta förstår inte ens att jag jobbar fortfarande) så slipper göra det tyngsta görat. Som städning etc... Jag vet, jag är sjuksköterska men vi städer vi med. Golv ska skuras och damm torkas inne på alla salar varje natt. Så har ju turen och inte jobba med nån häxa som matti gör...

Kram på dig matti. Lyfter hatten över att du orkar.

• Pikku myy

Blir nästan folktomt här över påsk känns det som. Är alla på väg någonstanns? Vi ska bara vara hemma. Sambon jobbar både fredag och måndag.

Joffe: Lycka till, tänker på dig/er.

I kväll har jag börjat må illa igen, förstärks då bäsen rumlar runt. bläää. Vill helst bara ligga ner. Har fått alva isäng nu och hoppas att hon somnar utan större bråk idag. Sambon är iväg och byter till sommardäck i stormen.

Svar på tråden Minnas tjejer II