• stolta andreas

Vad har ni för bilar?

själv har jag en Camaro z-28 -95á som jag bytt lite småsaker på....

• Svar på tråden Vad har ni för bilar?
  • pappy

Har en Volvo V50 2,4i -06-.Tror de e 170hk. Tycker den är skön och har bra komfort....MEN är i minsta laget. När man ställt in barnvagnen (emmaljunga citycross) eller ställt in e väl att ta i...när man har baxat in barnvagnen så får det inte plast mycket annat. Men vi trivs bra med den. En annan sak är att volvo tar hutlösa 5000:- för att koppla ur krockkudden på passagerar sidan, så lillen får sitta i barnstolen i baksätet...det funkar bra det me.

• qwoxy

Efter flera års funderande har jag gjort slag i saken och byter ut min Toyota Corolla till en Volvo xc90. Aningen nyare bil som har allt jag vill ha även om det kanske kostar mer än jag tänkt.

Har förhoppningsvis sålt min Chrysler Grand Voyager när som helst. Tillbaka till att bara ha en bil, men en ordentlig och pålitlig bil. Jag tror att det är vettigast i längden, för jag har då tröttnat på att köpa billiga bilar med överraskning efter överraskning.

• bastardized
    qwoxy skrev 2011-12-20 11:00:22 följande:
    Efter flera års funderande har jag gjort slag i saken och byter ut min Toyota Corolla till en Volvo xc90. Aningen nyare bil som har allt jag vill ha även om det kanske kostar mer än jag tänkt.

Har förhoppningsvis sålt min Chrysler Grand Voyager när som helst. Tillbaka till att bara ha en bil, men en ordentlig och pålitlig bil. Jag tror att det är vettigast i längden, för jag har då tröttnat på att köpa billiga bilar med överraskning efter överraskning.
    Grattis till ett lyckat köp!Jag är inne på min andra XC90 och jag kan säga att den slår den Audi Q7 jag har haft innan med hästlängder på de allra flesta punkter.Jag har för ett par veckor sedan hämtat ut en ny R-design med all tänkbar utrustning.
  • MK

hmm nu ska vi iofs separera och frun tar saaben men saab 9000 2,3t  a50. skoda fabia , ford probe v6 (projekt bil som måste säljas pga att vi ska sälja huset och flytta till lght)
    kanske inte bilar men kawasaki zzr 600 och en gamal yamaha glidare från 80talet

• ametistxl

Helnöjd med min xc90 2,5 t-04, den drar lite mkt i stadskörning men det får man acceptera i övrigt en kanonbil

• NOLF Spencer

Jag har en opel vectra 2008, bra stor kombi man får in det mesta :)

• Ernst Hugo

Kör en Mercedes C180K (-04) som bruksbil. God komfort och besinsnål samt är lagom stor då jag är deltidspappa med ett barn på 7.

Men inte fan är kvalitén som den var förr på Mercedes - bara att erkänna.  

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • AceVentura

En Volvo 745 -90a för familjen.
    En ford fiesta -92a som att pendla till jobbet med då den är billig på alla sätt.

• Anders 990

Kör v70 2,4 2006. Har haft den sedan ny lch inte haft några problem, nu 9000mil. Har även en toyota aygo 1.0 2006, 5000mil som går riktigt billigt men förmodligen skulle radera hela familjen från världskartan om vi skulle fronta med en suv på nån landsväg.

• kexkille

Åker i en 07a Ford Mondeo 2,2 TDCI
    Går billigt och bra, säker och större lastutrymme än en V70.

Mycket bil för pengarna, billig i skatten dessutom.

Svar på tråden Vad har ni för bilar?