Vad har ni för bilar?
själv har jag en Camaro z-28 -95á som jag bytt lite småsaker på....
själv har jag en Camaro z-28 -95á som jag bytt lite småsaker på....
V70 vi har den bara går o går snart 33000mil en t5a de ända vi gör e att serva den. Ligger på ca 0.8 i bensin förbrukning så jag tycker en V70 e jätte bra för en mindre familj vi har dock vuxit ur våran 3 ungar (4:e på väg) och 3 hundar.
V70 är inte så dyr i drift. Du kan ju välja på bensin, diesel eller miljöbil också.
Jämför gärna delar och service på Volvo mot andra märken för det är ju också viktigt.
Jag får fram att vinnaren är V70. Har haft Flera Volvokombi och de har fungerat kanonbra.
En har gått upp emot 38000 mil.
Jag har hört en del bra om Toyota Avensi så jag har kikat runt lite och de verkar inte alls vara en dum affär, en bättre begagnad som gått 3000-5000 mil ligger runt 170K.
Tankar om den?
Jag kör V70 och det är inget snack om att den bilen är chef när man ska lasta på en barnvagn, eller två. Helt klart värd ur både miljö och ekonomi-aspekten..
Vet en som krockade med en V70. Ni kan ju tänka vad räddningspersonalen sa när han var helt oskadd.
Hör gärna med ambulans och räddningspersonal vad de har för favoriter för de får ju se den mörka sidan man inte vill hamna i när man kör bil.
V70n är dyr att serva och underhålla.
Kika på en lite mindre bil om du inte behöver storleken.