Vad har ni för bilar?
själv har jag en Camaro z-28 -95á som jag bytt lite småsaker på....
själv har jag en Camaro z-28 -95á som jag bytt lite småsaker på....
Volvo V70 2.5 FT Summum. Övertalade frugan i våras att byta upp oss från vår tidigare V50 "eftersom säkerheten i en bil är A&O" med tanke på vårt kommande barn som är på G. 
Fantastiskt enkelt att få till ett bilköp ibland  
Kör en Audi A6 Avant.
Lilla motorn... 2.0 TDI
Tonade bakrutor 
Nightvision 
Businesspaket
sportpaket
Helt sjukt bra lastutrymme och massor av coola finesser. 
Köpte den ny i våras. 
Kan bara rekommendera en sådan bil!
Kommer vara i behov av att köpa en ny bil snart(dels pga nuvarande är gammal och sliten, och väntar barn i december), och då är frågan vilken modelltyp som passar bäst?
Bor i göteborg och bilen används mestadels av frun, vid transport till och från jobbet,
V70 ska det vara !
Lätt med reservdelar,  lätt att meka,hundburen får plats och det går att köra virke i den om man fäller fram ryggstödet på passagerarsidan.
Drog endast 0.95 / mil med släp häromdagen.
Bensinare,automat. 175 hk. 
Går i bilbytartankar och det börjar bli svårt,
har alltid varit en Volvo kille, och haft ett gäng Volvosar första bilen en 144, sen ett par 240, följt av 740 och 940 en S40 oc nu en XC70 gillar bilarna och har sällan haft problem, vi har även en Suzuki som andra bil.
Behöver snart byta båda.
Men vad ska man välja, har inte förän nu börjat fundera på bränsleförbrukning, XCn drar över litern, 
det är det enda problemet, hade gärna köpt en nyare av samma sort. Suzukin är snål och jävligt tråkig bil.
Nu har frun börjat köra mer, så vi funderar på att byta Suzukin först, Tittat lite på en C30 till henne,
men genast börjar funderingarn, ska det vara en tråkig billig Bifuel eler en roligare ?
Hon gillar oxå att det händer nåt när man trycker på gasen, men helt plötsligt sår man där och bara tittar på bilar som kostar en 100 + och som har dyrare förs och inte specielt snåla............haha jobbigt läge.
Hur är de mindre modellerna av Audi ? nån som har erfarenhet av Mini Coper vad kostar en sån dyra att serva ? samma sak där det finns billiga modeller som tom är miljöbilare men helt plötsligt så tittar man bara på S:en 
Tanken var ju från början att hitta bra och BILLIG bil att köra, men de är ju så jävla tråkiga.......

Kikade som sagt på Skoda Superb Combi men det blev en ny VW Sharan TDI 140 4motion -13 istället. Kommer i april nån gång
V70 + 3 mc !
Någon som har erfarenhet av Audi A1 sportback med 4 dörrar ser ju grymt trevlig ut som andra bil,
lite dyr dock. men känns så mycket mer bil än tex suzuki, skoda osv 
V70 samt en BMW 316
Jag kör en 2010 Dodge Ram 2500 4x4 med Cumminsdiesel frugan kör en 2006 Tahoe, i garaget står en 64 Pontiac Bonneville.
Frugan vill ha en xc70, får se om jag kan övertala henne att provköra nya Dodge durango i stället.