Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Björklöv - hoppas verkligen det händer ngt nu. så otroligt frustrerande när man tror att nu gäller det. kramar

• bianca2

hej!
    Har lagt upp bilder nu på August Putte!
    GRATTIS Pippil8! jag kollade efter dig men jag var på avd 73!
    Björklöv - jag blev ju igångsatt efter uteblivna värkar vid vattenavgång o min förlossning var ju en superpsitiv upplevelse. lite svårt att gå nu men det skiter jag i!
    Har sovit hemma för första natten o det känns så bra. mjölken har runnit till o j-lar vad hårda de var i natt. känns bättre nu efter massa sug från august.
    swe - bra att du fått hälp. själv har jag ingen aning om det är rätt men det gör inte alltför ont (bara ibland) o han verkar få i sig ngt. får se vad bvc säger på tisdag.

läste tt ni pratade om bebbarnas personnr. när får man det?

idag har vi haft besök hela dagen igår m. är rätt trött men håller m Pippil8 - vill ju bara vis ahela världen!

Ha en skön kväll. kramar

• bianca2

Hellur! Ja, 4200 låter sjukt stort men nu ser han så liten ut. Och förlossningen gick ju bra oxå . om du blir fnittrig av champangen kommer du älska lustgasen. det var helt underbart lycka till!!!!!!

• bianca2

J79!
    GRATTIS!!! snat är alla bebbar här!
    lillen!
    Det ska vi göra. tycker august är så sjukt lik sin pappa men antaratt detinte räcker som faderskapsintyg
    kram

• bianca2

spännande idag Björklöv! äntligen!!!!!!
    förstår verkligen hur du känner dig Hellur. gick ju själv över 12 dagar. men som sagt - det finns ju en deadline!
    lillen - du e INTE den enda som e utseendefixerad. har redan vägt mig ett par ggr o svurit o börjat hetsa killen att vi måste dra o shoppa lite snygga kläder till mig snrt.- de jag planerat att ha e för sm i brösten. e även lite bitteratt jag intye kan vara ute o sola ansiktet. vi kom ju hem i förrhgår så jag e fortfarande rätt mör, kryckor o allt. mem vi ska gå vår första vagnpromenad idag! kram

• bianca2

Björklöv - lycka till!!!!!!!!!!!!!!
    Lillen - gärna en promenad snart! jag ska ju ha kryckor nästa vecka oxå men idag gick vi till solna centrum o en sväng därinne o det funkade super m vagnen som "stöd". august är ju bara 5 darg ammal så jag känner mig ganska stolt som var ute idag
    mina syrror o respektive e här o myser m lillkillen. oj, vi har haft besök varje dag sen vi kom hem. men som pippil8 skrev: man vill ju bara visa upp sin lilla älskling för hela världen!
    swe - det låter ju hur härligt som helst
    kramar

• bianca2

Lillen! Gärna promenad snart. även jag har ju svårt att sitta inne m det underbara vädret. lovade sjukgymnsten att försöka vila minst näste vecka oxå men efter det så!
    Frill - alltså jag vill ha nya kläder för att jag inte får på mig ngt. jag har fotfarande mammabyxor på mig.

hellur - lycka till, men som sagt, snart är det deadline.

nu har vi haft besök konstant sen vi kom hem i fredags så det ska bli lite skönt att vara ensamma imorgo. på tisdag blir det besök igen för då fyller jag 31!

ha en skön kväll. kram

• bianca2

förresten - varför får man inte äta chokld eller dricka kaffe?

• bianca2

hej!
    lille74! gärna promenader men inte riktigt ännu tyvärr. August är ju bara 6 dagar och angående bäckenet: själv fick jag ju foglossning i samband m förlossningen, hade ingen innan, så jag har ju fortfrarande kryckor. vi var ute en sväng igår i alla fall o det gick bra men sjukt långsamt och lutade det neråt bara lite var det nästan omöjligt. jag får nog avvakta till nästa vecka. Jag VILL ju verkligen fika/promenera med alla er (det är ju det man drömmer om nu) men jag MÅSTE försöka lyda sjukgymnsten o ta det lugnt. Vi har besök hela tiden o jag har svårt att tagga ner som vanlig.
    Vivs - min August kräks oxå ganska mycket. Hur mycket är för mycket? vet du vad det kan bero på och omdet e farligt?
    Vi ska till bvc för första ggn imorgon på inskrivning. Vi har ju bytt från söder till Råsunda så det ska bli spänannde. Lillen - ska säga till om mammagruppen så vi kommer i samma
    hellur - lycka till på kontroll o heja Björklöv!
    om nån bebis föds imorgon blir det på min födelsedag

kramar till alla denna soliga, underbara dag!

• bianca2

tack vivs!!! ska absolut göra det. bajsa o kissa gör han ju. o han gick ner väldigt lite efter förlossningen så de sa att han fick i sig näring men mycket kan ju ha hänt. ska absolut ta upp det imorgon!!!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4