Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
Nu har jag lagt upp en bild på bebisinvasionen i min soffa idag:
merbarntankar.blogg.se/
Nu har jag lagt upp en bild på bebisinvasionen i min soffa idag:
merbarntankar.blogg.se/
Bra tips Lillen! (gör en mental anteckning)
Sole: Vilken tid blir det på fredag? kanske bäst att du bestämmer som ska ta emot invasionen
Sole- är du säker på att vi får plats allihop?
Det är väl enklast om alla tar med sig det de vill äta? (det är ju lunchtid) Jag tycker det var smidigt att vi gjorde så igår - men det var ju improviserat att vi gick hem till mig.
vad tycker ni andra?
I natt har jag blivit totalt nerbajsad av alvin. jaja, nån gång ska ju vara den första ![]()
Sole: jag säger som Hellur, det är ju inte meningen att du ska stå o laga massa mat... vi blir ju jättemånga!! Men om du gärna vill fixa något kan du ju bjuda på kaffe o nån kaka kanske?
*pust* vilken mammaträffsvecka jag har!
månd: 8 bebisar hos mig på besök! (jättekul förstås!)
tisd: har precis träffat en gammal jobbarkompis som fick barn 1 vecka före mig
onsd: inga planer
torsd: första mammaträffen på bvc
fred: träffar er igen hos Sole
vilken vecka va? och jag som trodde att jag skulle vara helt osocial som mammaledig. Vad fel jag hade... hehe.
sole: å vad gott det låter!! somrigt!
Jag beställde precis 4 cd-skivor från cdon med Barnsånger - bla Astrids bästa. och tre andra skivor med barnsånger- min fantasi börjar tryta så jag behöver lite fler sånger att sjunga
Totalt kostade det 200 kr, det finns massor av skivor för 49 kr!!
bara ett tips!
swe: precis, det har varit såhär i en vecka och jag känner att det "brukar" vara så
försöker verkligen intala mig att det kommer att komma bakslag, så jag inte blir alltför besviken när det sker!
Man får vara glad så länge det funkar!
Längtar tills skivorna kommer med posten, jag ville beställa jättemånga men fick hejda mig lite. Börjar med fyra stycken, blir säkert fler sen ![]()