Inlägg från: Karin99 |Visa alla inlägg
  • Karin99

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Frill: känner också så ang bröllop, vad roligt att ha det framför sig! Men ändå, jag skulle inte orka med allt planerande en gång till, när vi hade gift oss kände jag att det var så skönt att ha det bakom sig - var lite småstressad i slutet över alla val men behövde göra: bordsplacering, mat, musik, kläder, hår och tusen andra detaljer. Och då hade vi ändå ett "enkelt" bröllop... *pust*, kan inte förstå hur man fixar det med en bebis också!!

men ändå - det var ju den mest underbara dagen i mitt liv - förutom den dag Alvin föddes förstås

ALVIN Henry Diego *070315* Mammas hjärta
  • Karin99

Sole: jag var inte heller nervös, men vi skulle säga några egna ord till varandra (som vi höll hemliga för varandra innan förstås) Min man började - och det var så fint att jag inte fick fram ett ord när det var min tur jag bara stammade fram genom tårarna: jag ska inte säga något nu, fortsätt bara (till vigselförrättaren) Hehe..

• Karin99

Enligt SMHI blir det 18 grader och sol imorgon Cool

så jag antar att det blir Nyfiken Gul!

ALVIN Henry Diego * 070315 * mammas ögonsten
  • Karin99

SanniXx:

hitta.se/ViewDetailsPink.aspx&wflWhite=1a1b&wflPink=4a&vad=nyfiken+gul&var=&Vkiid=d46VWOYTnVRrFYTD+rQC%2fg%3d%3d&Vkid=12004664&isAlternateNumberResult=False

• Karin99

Frill- vad roligt med en till blogg! Är de fler som har bloggar än jag, Lillenlillen och Frill? Skriv gärna länken här i tråden, kul att läsa ju...

• Karin99

majlinsa: vad kul! ska gensat kolla in...

• Karin99

hellur: men vi kanske borde ändra till street då?

• Karin99

swe: du har nog rätt, lite försent att ändra nu...

• Karin99

Tack för idag, vad många vi var! Jag höll på att frysa ihjäl i blåsten, hoppas på bättre väder nästa gång Jag är alldeles varm om öronen, som man blir på vintern när man tinar upp efter en heldag utomhus...

jåll: jag har ad-dropparna vid skötbordet och har som rutin att ge dem på morgonen samtidigt som alvin byter om från pyjamas till dagens kläder. funkar rätt bra som kom-i-håg-grej.

• Karin99

Okej, här kommer en riktig bajsfråga...

Alvin har inte bajsat sedan i måndags kväll, jag blir orolig! Det sägs ju att bebisar inte kan bli förstoppade av bröstmjölk (han får inget annat) och att vissa bajsar typ 1 gång i veckan.. Men han brukar bajsa flera gånger varje dag (upp till 10 gånger) det är därför det är så konstigt! Någon annan vars bebis plötsligt bytt bajsbeteende? (kul ord va?)

ska jag ringa bvc och fråga?

hälsningar hönsmamman Josefin

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4