• Vivs

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Swe - underbart med skratt! Jag tyckte jag hörde ett skratt i morse men det har inte kommit fler så jag kan ha hört fel

• Vivs

Jag följer gärna med på fredag!

Fika/lunch i Farsta fredag
    Sole
    Karin99
    Bianca
    Vivs

• Vivs

Soffy - Jennifer hade också börjat sova längre på nätterna men gick sen tillbaks till tidigare sömnvanor.. de lurar oss de små trollen

• Vivs

Lillie - förra veckan vägde Jennifer 4360g och var 56cm. Hon är väl tre dagar yngre än Filippa.. värsta minitjejen men hon följer sin egen kurva så fint så jag känner mig inte orolig.

• Vivs

Lillie - japp, jag helammar.
    Karin - shit, åtta kilo! Det är inte dåligt alls... misstänker att mini här kommer väga det när hon är typ ett år

Swe - jag har också funderat på att gå och lägga mig när J somnar på kvällen men det blir liksom inte av när man äntligen får lite barnfri tid, finns så mycket annat att göra just då

• Vivs

Tellie - det tycker jag du ska göra, vi har en väldigt trevlig tråd

• Vivs

Hellur - Jag har också den silvriga barnkammarboken, den är underbar! Fick den av min mamma men kollade runt priser innan. På Åhlens finns den och kostar typ 260kr men man kan beställa den på adlibris eller bokus, då kostar den typ en hundring mindre!

• Vivs

Sole - är det långt från T-banan? Funderar på att ta med lillan i babybjörnen.

• Vivs

God morgon!
    Jag har bestämt mig för att hoppa över daten idag... hade varit jättetrevligt att följa med men jag har sovit så sjukt dåligt i natt så jag känner mig helt vimmelkantig i huvudet! J har ätit fem gånger på natten! Hon brukar äta två ggr... sista gången vägrade hon dessutom somna om. Ska försöka sova lite på dagen så jag slipper gå och lägga mig kl åtta på en fredagskväll!

Hoppas ni får det riktigt trevligt, men det antar jag, det brukar det ju bli

• Vivs

Shoppa låter kul! Min mammapeng är så gott som redan slut, trots att den kom in idag Vågar inte ens kolla banksaldot men csn brukar vara bra på att själa mina pengar

Lillie - nu var det ju inte mig du frågade men jag beställde inbjudningskort till dopet på www.kortdesign.se (de med rosa fjärilar på).

Ginger - fy för mjölkstockning!! Hoppas det fixar sig.. att febern gått ner är ett bra tecken iaf

Tror J har en öka-på-mjölkproduktionen-dag, hon suger som en dåre..säkert därför hon har hållit mig vaken hela natten också..

Hoppas ni får det trevligt och att det inte börjar regna!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4