Gud vilka sööööta bebisar alla har fått!! Hoppas få se fler snart!!
Swe - har också hört efter ang andningen och ja, det är så med spädbarn..de andas lite märkligt! Ibland snabbt, ibland inte alls och ibland lite ansträngt och pipigt... Inget konstigt, alltså
Soffy - vi gick en liten promenad redan när Jennifer var två dagar. Vi hörde efter med BVC-syrran först och det är inga problem alls, bara man som sagt inte klär bebisen för varmt! Man får känna efter mellan skuldrorna och i nacken ibland så hon inte är svettig...
Himla söta katt-tossor Ebba har, min Jennifer har likadana
Amningen, ja, det är ju inte lätt... jag har ju för mycket mjölk och måste pumpa ur innan lillan ska äta. Rätt jobbigt på natten när hon måste ligga och skrika tills mamma har pumpat klart!
Igår opererades vår stackars lilla kisse...han har fruktansvärt ont och det skär i hjärtat att se honom så här. I vilket fall så låg han stilla och allt var lugnt tills min sambo gick ut i 20 minuter. Då började han försöka gå och skrek så hemskt. Jennifer började skrika samtidigt och ville ha mat...så jag hann inte pumpa ur utan lade henne vid bröstet och började jaga katten. Som tack för det fick jag typ en liter kaskadkräkning över mig... Jag satte mig på golvet och började stortjuta tills min sambo kom hem! Fy, vad värdelös man kan känna sig ibland!
Emma - fortsätt bara amma och amma så kommer nog mjölken igång ordentligt snart! Som sagt så måste barnet suga för att stimulera det hela! Jag har testat napp men den kommer ut lika fort som in! Ingen nappbebis tror jag!