Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
Hellur
klart du får hjälp av oss med ur och ilastning!
Hellur
klart du får hjälp av oss med ur och ilastning!
swe
hur var det man hittade till Dieselverkstan?
Frill
usch då det lät inte kul med bröstböld, hoppas du slipper operation! Skönt iallafall att du inte haft så ont!
Idag träffade jag min mammagrupp och de är inte alls lika trevliga som ni
skämt å sido, vi skulle ta en promenad på tisdag så jag får väl utvärdera efter några träffar. Alla fick idag berätta om sina förlossningar och av 7 st så var 4 sugklocka, verkar som det är rätt vanligt.
hej!
sitter här och inväntar min kompis sambo, vi ska filma honom då han får svara på frågor inför deras bröllop (vi ska visa filmen på möhippan)
annars har jag fått en låsning i ryggen igen gör superont och det är ju jobbigt när man har en bebis att kånka på.
som tur var har jag tid hos naprapaten på fredag.
Emma
vi ger V ersättning (Nan9 och han är inte hård i magen, men jag läste ett tips i en "ersättningstråd" att man kunde ge dem en matsked olivolja så blir de inte lika hårda i magen.
Swe
Visst kan jag hoppa av bussen utanför Sicka köpcentrum på torsdag? Fattade det som att Dieselverkstaden låg vid bion...?
Ang. försäkring
vi har tecknat Länsförsäkringar mkt för att vi har allt annat där och det blev praktiskt så
Nan9 är det ju inte utan NAN 1
J79
skönt att hon är så lätthanterlig, vi har också fått en sån bebis
Swe
jag kan ta buss 74 som går från söder via Hammarby sjöstad och sen går den förbi Sickla köpkvarter, men då skulle jag ju kunna hoppa av en hållplats tidigare och inte framför ICA som förra gången?
Sannixx
se svar till Swe, jag åker en buss från söder och om du vill kan vi ha sällis!
Svårt när vi alla bor utspridda att hitta ställen att träffas som är bra för alla.
Frill
buss 74 kl 12:34 imorgon till Sickla låter bra, kommer du också åka den?
Hellur
hade gärna hjälpt dig med vagnen om min rygg inte krånglade så mkt idag
borde nog gå hemifrån lite tidigare idag, har inte prövat att få på regnskyddet och jag har fattat det som att Teutonias original-skydd inte är helt logiska att sätta på
tack för idag tjejer!
angelicious
stort grattis!!!