-
-
Zul: Usch vad jobbigt men skönt att det gick bra och att lilltjejen verkar må bra.
Lillen: Välkomna hem, ska kika på dina bilder sen.
Usch Leo har inte somnat om efter natt ammningen nu 3 dagar i rad utan är vaken c.a 2 timmar, jobbigt och sen har vi fått ta honom till våran säng då somnar han. Han har alltid somnat om i sin egen säng förut. Får hoppas det går över snart.
Många som har babygym, ska nog oxå köpa ett. Hur mycket kostar de ungefär? -
Ja det finns ju ganska många babygym att välja på.
Leo har oxå gnäll perioder på kvällen och inte sover han mycket på dagarna, en havltimme hit och en halvtimme dit. Han sover mest och bäst i vagnen när jag går på promenad då sover han kanske runt 3 timmar.
Idag så har han varit lite gnällig vid amningen, han äter sen släpper han och sen tog gråter han så får han mer sen somnar han och då tar jag bort honom och då börjar han gråta igen, konstigt?
Sole: Vi har inte tagit upp samlivet ännu, jag vill först gå på efterkontrollen så jag vet att allt ser bra ut sen får vi se när det blir av.
-
Hej!
Låter som ni hade det härligt igår. Jag måste hänga med någon gång.
Grattis ABC08. Leo började med napp redan när vi kom hem från bb och det har funkat bra men visst åker det ut ett antal gånger
Var på bvc igår och Leo väger nu 4180g 5 veckor gammal så vi ska fortsätta ge ersättning på kvällen då han går upp c.a 100-160g i veckan.
Leo har ju varit vaken c.a 2 timmar vid nattamningen i c.a en vecka. Men i två dagar nu har han sovit från 22-04 och sen ammats och sen sovit till 7
Mamma blir så lycklig
Och idag är det ju kanon väder så då måste man ju ut på promenad och kanske ta en glass oxå
Swe: Jobbigt med bruten tå och kul att amningen funkar bra nu
Hellur: Jobbigt med bröstet hoppas det går bort men det är ju bra att höra med amningscentrum.
Bassekatt: Jobbigt med era nätter, jag som tyckte vi hade de jobbigt när Leo inte ville somna om. kram
-
Sofffy: Leo sover heller ingenting på dagarna förutom om jag går en promenad med vagnen då sover han hur bra som helst

-
Pippil: När maken kommer hem på em så tar han de flesta blöjbyten och umgås med sin sonen en del. Men på natten så är det jag som byter oftas blir det bara ett byte. Men på helgen kan maken ibland byta blöja på natten.
Sole: Åh så sött att ha ett passkort när V är så liten
-
Hellur: Skönt att gårdagen var bättre för er och att första offentliga amningen gick bra. Jag har inte ammat offentligt ännu, är en fegis
Sofffy: Skönt att sitta på uteservering och ta några glas vi
Har inte druckit något ännu, väntar nog någon månad till med det.
Här är hormonrandet oxå fortfarande kvar jag hade både under och över naveln och jag tycker den är tydligare nu än förut. Klarade mig från bistingar på magen, har några på sidan som jag fick sista veckan inna lillkillen kom.
Bassekatt: Kul med leende, här har Leo oxå börjar le igår var nog första gången. Och nu sitter maken och kiklar honom och så ler han riktigt stort
Vivs: Kul att Jennifer passerat 4 kg stor tjej nu ju
-
Sole: Kul med möhippa hoppas ni för en kanon dag. Kommer ju ihåg min egen som var riktigt kul
-
Björklöven: Om du fått svamp på bröstvårtan kan du testa att köpa viscyvatten (elr hur det stavas) den med gul text och pensla på börstvårtan. För när bebisarna får vittbeläggning på tungan=torsk så kan man även pensla det på deras tunga. Har även hört att en salva som heter purelan från babylans ska vara bra, men det kostar nog lite.
Medusa: Vi ger lite ersättning på kvällen då Leo inte verkat nöjd och inte har gått upp så mycket i vikt. Så han sover för det mesta bra på natten, kan vara ibland när han vaknar vid3-4 för amning som han inte somnar om så lätt sen. -
Björklöv: Ja jag har själv köpt purelan då jag började bli öm på bröstvårtorna förut men sen gick det över av sig själv så jag har inte testat den. Men skönt att det känns bättre.