• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • teller
    Innebandy lördag kl 11-13 med flyg efter för de som vill

* Fredrik + ev några till

Patrik72 : Fyller du 35 på lördag ???

Ha det så bra i regnvädret.....
  • NiklasG

Ha det gott själv... Vad bjuder dagen på?

• NiklasG

Mmmmm.....
    mumsar en god Laphroaig just nu... Bara en liten god rackare

Tråkigt med regn till och från hela dagen.
    Vad har ni hittat på idag då?

• Patrik72

hej alla glada grabbar jag fyller 35 den 22/5 men ska ha festen på lördag.så det blir ingen innebandy för mig på lördag.Fredrik bara o komma över om du vill kröka lite.*l

• teller

Eftersom det inte verkar finnas något intresse för innebandy imorgon lördag så drar vi oxå oss ur. Ha en trevlig helg.

LedsenLedsenLedsen = tre ledsna innebandyspelare

• Wedde

Go kväll.
    Nätet spökar fortfarande, Ingen bandy ser jag, passar rätt bra för vi har vänner från Göteborg på besök och det byggs på garaget som aldrig förr och man blir rätt törstig av det, hehe.
    Vi får sikta in oss på bandy nästa helg.
    Nä, dags att fylla på glasen. Ha de´

• Iggy 82a

Trevligt i Vilsta idag, fint väder också.
    Swartling, vart tog ni vägen?

Har inte hunnit vara ute på FL så mycket dom senaste dagarna, har bråkat med Astrans hoprostade å läckande bakbromsar men nu är dom som nya, bara allt annat kvar.

Hade gött gubbar

• NiklasG

Tack själv Iggy och alla andra som var med. Mycket trevligt och jag ser fram emot spel igen, samt grillning.

• NiklasG

Hur har ni andra pappor det nu för tiden. Det skrivs dåligt här i tråden...

Så var man ju med i tidningen idag då

• Sam79

Har haft fullt upp här hemma och Grattis Patrik fyåller år dagen efter dig =) så haft mycket gäster här hemma. Nu hoppa jag på att få springa lite igen på nästa innebandy.

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2