• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • NiklasG

Skönt lir idag gubbs.. Utan att tänka mig för tackade jag ja till nästa lördag men tyvärr jobbar jag då. Dykningens dag går av stapeln och jag jobbar åt Eskilstuna Dykcenter hela dagen.
    Är man intresserad av dykning så finns det möjlighet att göra provdyk ute den dagen. Vi kommer hålla till vid en sjö som heter Magsjön.

Så spelar ni innebandy får ni tänka på hur jag snurrade upp er idag och vara glada att jag inte är med

Hoppas Antivirusprogrammet fungerar bättre för dig nu Wedde.

• NiklasG

Så nu har jag lagt ut lite länkar på min presentation till lite film jag gjort

• NiklasG

Så nu har jag stretchat bort lite träningsvärk i rumpan.. Plockat maskrosor och klippt gräsmattan.

Vad har ni andra för er i det fina vädret?

• NiklasG

Sover ni? Eller har ni ett annat liv än FL ?

• NiklasG

Oj vad alla skriver mycket igen... :-O

• Sam79

Tindra har blivit storm förskyld och jag har hals ont så vi är bara hemma och tar det lungt.

När är nästa innebandy?

• NiklasG

Lördag för dem som kan, samma tid som tidigare om jag minns rätt.

Tyvärr kommer inte jag då... Dyker hela dagen istället

• P E T

HEhe fyfan var ju kul med bandy men vad ont man har haft nu=) Men nu är man bättre =) Heheh

• NiklasG

Yes PET visst känndes det
    Det var det värt.

Kan bara meddela att jag kommer ha mycket att göra på lördag Det kommer bli cirka 70pers plus alla övriga på dykningens dag som det är just nu och mååånga provdykare som jag ska ha hand om.

Är någon intresserad så finns det naturligtvis fler platser. Bara att anmäla sig på Eskilstuna Dykcenter

• Sam79

Även om jag är frisk på lördag avstår jag denna vecka..då vi ska till parken loppan och ha gäster hela helgen. Jag tror inte frun skulle bli så glad att få göra all mat själv...

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2