• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • Patrik72

ja tyckert vi kör innebandy på fredag också träning skadar inte hehhe

• Patrik72

Det finns en CUP som korplag kan anmäla sig till en natt innebandy cup. Lucia cup kan det vara nått för oss att vara med i ? .jag har varit med flera gånger.

• Patrik72

tyvärr gubbs våran första match blev tyvärr inget av assa fick förhinder.jäklar va synd ja hade sett fram imott detta.

vi får ta nya tag hur går det med lördagens aktiviterer något förslag....

• jompabompa

Iggy: det är riktigt att man brukar släppa fjädrarna men då krävs det nästan att man har en rullsadel typ graphtech eller liknande men man kan åxå fuska till det genom att fila upp strängspåren väldigt försiktigt och skrapa i lite blyerts då glider strängarna lättare men.... då måste man ha låsbara stämskruvar och då är vi uppe i ganska stora pengar för en strata kopia (1295:- på gmf.se)vet ju inte vad du har för gura men om du vill kan vi träffas så får jag titta vad som är knas med den...

• Wedde

Swartling: är det inte dags snart. Visst är det för jävligt att vänta, jag blev väldigt stressad men när det väl var time så blev jag lugn.
    Hur många är sugna på bandy imorgon?

• swartling
    wedde vi försöker med alla medel att få ut bebben Flört
    Och väntan fins det något värre det fins inget värre Skrikandes
    igge jag har varigt på fuji sedan des 06  så jag är väll lik någon där Förvånad
    bandy 23/3

swartling
  • Wedde

Innebandy 23/3:

Wedde+ ev. några till
    Swartling ?????Bf

• teller
    Innebandy 23/3:

Wedde+ ev. några till
    Swartling ?????Bf
    Teller

De som var med förra veckan på innebandyn , är inte de sugna denna vecka ??
    Jag tyckte det verkade som att de var sugna iallafall....
    Mannen med det fruktade skottet....
  • Patrik72

Innebandy 23/3:

Wedde+ ev. några till
    Swartling ?????Bf
    Teller
    patrik

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2