• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • swartling

hej på er  glada gubbar är ni laddade för bandyn i morgon
    Och då får vi inte glömma bastunRäcka ut tungan

• Patrik72

blir vi inte mera än 5-6 gubbar uppskrivna så tycker jag vi hoppar över bandyn ikväll. det visas ju sm semi i ishockey FBK-Linköping o som värmlänning så är det ju en guld match....

• Wedde

Jag håller med Patrik ang. innebandyn. Det är tveksamt om jag får med mig några fler. Återkommer senare.

• Wedde

Grabbar: vi får tyvärr ställa in bandyn idag. Teller messade mig nyss och han kan ej vara med. Vi blir bara 4st.

• Pappa Elvkvist

INga mer som ska med på ÖL-Kväll?

• NiklasG

No Flying for me tomorrow...
    Febern har inte givit sig av än. Har ingen lust att smitta er andra.

Have fun for me too

• Patrik72

kom igen nu grabbar ska vi öla eller inte ?

20.00 är lite tidigt kanske ???? ingen som vill öla lite innan

• Iggy 82a

NiklasG: otur för dig det var ju flera veckor sen du var med.

Får se om jag orkar modda något innan jag slocknar, Theodore har börjat att vakna om nätterna så lite trött är man, men idag så åt han mera gröt än vanligt så då kanske han kan sova hela natten.
    Han slog personligt rekord i att äta hela gröt portionen på ca: 5 min med argsinta skrik när nästa sked inte var framme när han tuggat ur munnen.
    Polarn Jonas skulle kanske runda av vingarna på sitt plan för att få lite ww1 look och se om det funkar.

Flygandet är jag med på men på kvällen så ska vi fira frugans ena lillsyrra så ölandet kan jag inte vara med på.

• NiklasG

Jadu Iggy, det känns surt att inte få flyga i morrn. Men så kan det vara ibland.
    Satsar på att komma nästa lördag om det är flygning då.

• Wedde

Patrik: 20.00 är väl en bra tid. Hur få måste vi vara innan vi ställer in?? Kan vi inte vara 4 eller .

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2