• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • NiklasG

Får se om jag kommer o flyger på lördag.
    Har just nu feber, hostar och snorar. Känner mig ynklig o liten ungefär 2mm hög över golvet. Sovit mest hela dagen enda rörelsen har varit vattenglaset till munnen och det jävulusiska långpromenaden till toaletten

Lovar att jag ska vila mig iform så jag kan vara med och spela åtminstone en gång.

Nä nu orkar inte kroppen sitta upp längre. Vi höres!

"Ni kvinnor snackar om att föda barn.. Ni vet inte hur det är när en karl är riktigt förkyld."

• NiklasG

Får se om jag kommer o flyger på lördag.
    Har just nu feber, hostar och snorar. Känner mig ynklig o liten ungefär 2mm hög över golvet. Sovit mest hela dagen enda rörelsen har varit vattenglaset till munnen och det jävulusiska långpromenaden till toaletten

Lovar att jag ska vila mig iform så jag kan vara med och spela åtminstone en gång.

Nä nu orkar inte kroppen sitta upp längre. Vi höres!

"Ni kvinnor snackar om att föda barn.. Ni vet inte hur det är när en karl är riktigt förkyld."

• Wedde

Krya på dig Niklas, ta ett litet glas av den gudomliga drycken "L" så kanske det hjälper.

• Iggy 82a

Jompabompa: Vilken alldeles för rolig sida, massor med godis. När jag kollar på Graphtech prylarna så syns det tydligt vilken skillnad det är på dom, ser ut som någon teflon beläggning eller liknande. Det verkar ändå som att det enda raka är att skaffa sig ett Floyd Rose till "Stratan" också om jag vill svaja med den. Den låter ändå jädrans bra när jag kör alla tre mickarna på samma gång med full dist, man vill ju köpa en massa radiostyrt också men ett floyd skulle vara värt mest så jag får se vad det kan bli.
    Jag har ju cnc fräs på jobbet så jag kan fixa dit ett stränglås/översadel med bra precision.

NiklasG: Tråkigt att du är sjuk, hoppas du är frisk till lördagens air to head combat.

• Patrik72

Innebandy 23/3:

Wedde+ ev. några till
    Swartling ?????Bf
    Teller
    patrik +micke

• Patrik72

ÖL LISTA 24/3 samling 20.00 Time out
    (blir vi för få så ställer vi in)

1.Patrik

• Patrik72

1.Patrik
    2.Niclas(om ej Bebbe kommer)

• Patrik72

finns andra förslag än att träffas utanför time out så ge förslaf eller sitta hemma hos någon innan.kom igen nu grabbar o ge förslag.

• Pappa Elvkvist

1.Patrik
    3.Daniel (Pappa Elvkvist)

• Wedde

1.Patrik
    3.Daniel (Pappa Elvkvist)
    4.Anders (wedde)

Mera gubbs till fredagsmotionen, kom igen nu ...!!!!!!

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2