• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • letw83

alltså, ni kan ju inte sitta och prata  godsaker nu blir ju jag sugen på att baka, och då måste jag åka och handla igen....suck! har glass men det lät inge lockande. gb:s nya låglaktosglass var sådär jättekrämig och det gillar inte jag=(

• pucken

letw
    du får käka konservananas, gjorde vi för jag orkade inte baka nån kaka idag.

• Kickan 84

Letw: Men krämig är väl gott?

Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • letw83

pucken
    jag har ingen konservananas
    vill ha chocolate chip cookies

kickan
    nja, inte när den är sådär krämig, eller jo, till färska jordgubbar är det gott. Men dom tog 40 kr litern, för belgiska

• Melisabeth

letw - pratas det inte nästan alltid gott här i tråden? =)
    Jag är ju så virrig att jag glömde typ hälften jag tänkt när vi var och handlade... men blir väl se när man stressar som en galning =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

mel
    jo förvisso Nu ska jag leta åt receptet på dom där kakorna och åka på ica jag har ingen självdiciplin
    det brukar va så, jag glömmer oxå hälften, iaf om C är med. han vill att det ska gå fortast möjligast och jag gillar att gå och filura en stund så jag inte ska glömma hälften

• pucken

letw
    du har sån "tur" att slippa gå upp i vikt när du äter en kaka. jag skulle kunna DÖDA för att vara sån, så kan jag ju vara den överdrivna person jag är

• letw83

puck
    vi kan byta ett tag. det är inte så kul att jämt vara hungrig heller=/

jag hittar inte det där attans receptet!!=/

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)