• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Ekrlsn

malla ja hon e skyldig att betala men hon vill inte eftersom hon inte vill att jag ska ha kvar barnet...

puck ja det känns bra iaf=)

• MallaMojs

Jag hade ingen aning att man var skyldig att betala när ens barn blivit 18??...

Tvillingtjejjer **vecka 28**
  • Kickan 84
    MallaMojs skrev 2007-04-20 17:56:15 följande:
    Jag hade ingen aning att man var skyldig att betala när ens barn blivit 18??...
    Trodde inte jag heller.
    Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • Melisabeth

Så tillbaka =)

NAturligvis så skulle något bråka... handtagen på kassen gick sönder när jag skulle lyfta ur den ur vagnen.. när jag istället tog o påsen för att lyfta så revs hela påsen upp.. så det blev typ botten + 1 dm kvar runt om =/
    NÅväl, fick handlat iaf... dyrt som snor... men men.

Köpt typ till A också, han skulle visst ha någon påse eller nått till tärningar och skit, och köpte nga reabodys och fick godis på HM =)

Och så har jag bakat mer havrekex - en omgång med torkade aprikoser, och en med choklad.. Så nu skall jag nog inte baka på ett år igen eller nått =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Kickan 84

Mel: Åh, sånt kan man ju bli hur arg som helst på!  

Annars låter det ju som en lyckad shoppingtur, och duktig du är som bakat!

• Melisabeth

Haha, ja visst är jag... men sånt händer ju liksom vart 5 år så =)

Får skicka ut A och hämta grejerna som jag inte fick med mig in i bilen sedan.. jag orkar inte gå 2 gånger... det lutar och är trappor, så det är bara att glömma liksom =)

Funderar på att sätta mig och sy lite kanske..... hmm.. fast bara funderar ännu =)

• Kickan 84

Fattar inte hur du orkar vara så jäkla duktig!

• Melisabeth

Kickan - haha, tack =)
    Det vet jag iofs inte om jag är.... och om jag är det så händer sånt som sagt vart 5 år rent generellt så

Men nu skall jag inte göra så mkt fler saker tror jag.. orkar inte sy nu, måste lära mig maskinen först och grejs så... skall bara sitta här med mitt kaffe och softa ordentligt =)
    Kommer inte upp ur stolen heller så har inte så mkt val iofs =)

Hur har din dag varit då?

• Kickan 84

Du, jag gör typ ingenting, någon gång känns det som.

Min dag har varit lugn, funderat mkt om vagnskrället och diskuterat med mannen, men nu är vi nog färdigtänkta!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)