• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • nica83

Hejsan! Kikar in och vinkar lite! Hinner inte följa med i den här tråden så mkt längre . Fast jag finns på lite andra ställen på FL och kikar in ibland för att se så allt är bra med er

• pucken

men va fan, mickes brorson vill sova över ikväll och jag är så pilsk så jag vet inte var jag ska ta vägen! jävla skit *muttrar*

• pucken

taco
    micke hade vett nog att säga nej *pustar ut*

• Ekrlsn

puck/taco jag fick låna en hundring av skolan sen ringde skolan och skällde ut morsan och då satte hon in 200 så nu har man iaf mat...

• MallaMojs

Så...jag fattar ändå inte *trög* Om man läser gymnasiet senare än vad som är tänkt så är ens föräldrar försörjningskyldiga?

Tvillingtjejjer **vecka 28**
  • Kickan 84

Hello!

Är så grymt sugen på att bara shoppa massor med söta bebiskläder, NUUU! Men, ja det är ju lite snålt nu när M var ledig och sjuk halva månaden, i o m sin pappa och sedan influensan! Suck, och mitt i allt tillbakabet till försäkringskassan på över 3000 kr, jippi!

Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • pucken

xqin
    men då har du mat några dagar nu, det är bra.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)