• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Fru Indosaurie

brunt är skitsnyggt! vi ska köpa brun nu i juni.
    Och sen köpa puckens prickiga tyg och sy ett sittöverdrag.

ooooh så fint det kommer att bli.

• Kickan 84

Mel:

Frun: Kommer bli dösnyggt!

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Melisabeth

Men blä.. lillan har fått en så fin kofta, speciellt stickad till henne, men hon är så stor nu att den knappt går runt henne, ens från början, och den är kort.... Synd när det inte går att använda fina saker man får ju =(

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • pucken

jag är helt död, opponeringar super verkligen musten ur en. speciellt när man sovit typ 4 timmar. jag överlevde iaf, smet ifrån middagen också. skulle egentligen ta en öl 17.30 och sen äta middag kl 19. inte min grej om man säger så

• Melisabeth

pucken - galet fin tårta iaf =)

Fru - eller den funkade ok den dagen hon fick den... typ slutet av förra veckan, men hon tjockade ju på sig nästan ½ kilo denna vecka så hon växer ju fort runt om....
    Men den var stickad av min svågers mamma så hon visste väl inte riktigt hur stor lillan var.. synd för den var jättefin =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Lokatt

fru: ja kicka gärna på fredag om de finns

• pucken

mel
    de var superimpade av tårtan och tjejen som är allergisk blev skitglad för att hon fick käka huset. man skulle kunna tro att jag pluggar med femåringar men jag lovar att det är på universitet.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)