• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

tokig
    du skämtar? det märks verkligen inte att han fyller 30!

åhh jag har hittat vagnen med stoooort v! en sån jag visade innan, fast en BRUN! för 2300 på blocket. brunt måste ju vara den ultimata färgen, även om jag älskar färgglatt. ska vara lite praktiskt.

• Lokatt

jag blir 24 i augusti. Sambon 25 i dec.
    Jag tycker åldern är en sådan konstig grej nuförtiden! 24 låter ju ganska ungt, känner mig ju inte ung i sinnet eller vad man ska säga... Och samtidigt börjar 25 års krisen narra runt hörnet :-P haha jag är ganska komplex

• Kickan 84

puck: Vad är det för vagn? Har inte du två redan för övrigt?

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • pucken

kickan
    nä, vi har bara en. sålde emmaljungan för nån månad sen och jag känner att omväxling förnöjer

den här är det, men bilderna är inte så jättebra.
    www.blocket.se/vi/12147732.htm

• Kickan 84
    Fru Indosaurie skrev 2007-05-30 22:23:06 följande:
    aja jag var iaf 23 när hon föddes
    Haha...
  • MallaMojs

M har lite ångest för att bli 30, men jag har aldrig fattat det där med åldersnojja - jag är så gammal som jag gör mig liksom... Blev ju typ 39 år på det där vuxenpoängstestet så

Tvillingtjejjer **vecka 33**
  • Kickan 84

puck: Har du kollat upp vad den där kostar ny via nätet, vet att den säljs där vi köpte vår vagn bland annat...?

• pucken

kickan
    3900 på billigaste stället, då utan varukorg för den är bara tillbehör. täntke försöka pruta lite

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)