• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Småtokig

Puck
    nope, han fyllde 29 år den 30/4 så han har ett helt år kvar till 30...

För övrigt så har Albin lättat på trycket idag som tur var, men jag hann med en vända på BVC först.. Nu väger han 8 kg jämt.. inte illa för en 4½ månaders kille

• Kickan 84

puck: Okej!!

Är den "bra" då eller vad säger dem?

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Fru Indosaurie
    Småtokig skrev 2007-05-30 22:27:41 följande:
    Pucknope, han fyllde 29 år den 30/4 så han har ett helt år kvar till 30...För övrigt så har Albin lättat på trycket idag som tur var, men jag hann med en vända på BVC först.. Nu väger han 8 kg jämt.. inte illa för en 4½ månaders kille
    w vägde 8140 vid 4 mån.
  • pucken

kickan
    jag har inte hittat så mycket recensioner, men vad jag förstår så var det nåt problem med 05-modellen och det har åtgärdats i de senare modellerna. de i quinny-tråden är nöjda iaf, underligt nog

tokig
    ja, mickes bror ser betydligt äldre ut än din karl och han fyllde 32 förra året så det är ingen megaskillnad.

• Kickan 84

puck: Hihi, spännande!!

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Småtokig

Fru
    Skönt att det inte bara är mitt barn som växer bra... Hur lång var hon då? vi uppskattade Albins längd innan C åkte till Holland och då fick vi det till ca 70 cm.. Hoppas att han stannar av lite snart

• Småtokig

Nej nu behöver jag ta min gnällfis till sängen så att han somnar någon gång.. inte lätt och vara liten, mamma förstår inte riktigt vad som är fel..

• pucken

kickan
    visst är det hoppas hon svarar på mailet, annars måste jag ringa. hoppas att vagnen finns i närheten och att den bruna färgen är snygg!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)