• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84

puck: Nämen, oj, vad säger du?

Åååååh så spännande!!!

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • pucken

jag fick sms för bara några minuter sen, så det är helt färsk info dessutom! får hoppas att allt går bra och de slipper vänta, om vattnet har gått sätter de ju igång en om bebisen/arna inte kommit inom 2-3 dagar. och jag måste virka filtar som om jag har en motor i arslet, har gjort typ 4 cm

• Kickan 84

Hahhaa, ja du får jobba på du!

• pucken

måste komma ihåg att gå till garnaffären också, har bara garn till en filt. gud vilken panik jag fick

• Kickan 84

Haha, men det tar ett par dagar innan de kommer från BB i vilket fall!

• pucken

ja, men jag vill ha klart det snart. så att de har sina filtar när de behövs risken är väl att de får ligga på neo ett tag för malla är väl i vecka 32-33?

• Kickan 84

puck: Jo, det lär väl bli ett tag. Lungorna är väl inte helt färdiga ännu bland annat!

• Babysugen

Ont i magen, brösten ömmar, bröstvårtorna kliar, jag mår lite illa, och inte BIM förrän den 7 juni, kan jag vara gravid??

• Kickan 84

Det märks, eller hur?

Tror det är omöjligt att redan känna symptom som är riktiga om man säger så, men även en skenisgraviditet kan ju visa sig vara en riktig...

• Babysugen

Malla: Har för mig att hon var i v.33 och det beror ju på hur stora barnen är och hur utvecklade lugnorna och andra organ är innan de får komma hem... Håller tummarna massor, hoppas hon har sina tjejer hos sig snart.

Tumhållning!!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)