• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Fru Indosaurie
    pucken skrev 2007-06-01 07:44:30 följande:
    okej tjejer, nu är det dags att hålla tummar och tår för malla! vattnet gick inatt och hon ligger inlagd, så snart har hon sina tösabitar i famnen så om ni koncentrerar er på att hålla tummar och tår, så håller jag bara tårna och använder alla fingrar till att få klart hennes filtar
    men shit! helt spontant alltså bara så där utan känning.
    jag håller tummar!
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Fru Indosaurie

men åååh jag kan inte bestämma vilken tid jag ska ha mitt öppna hus.
    Måste göra utskick typ NU.

• pucken

nu har iaf jag gjort en ny design på mallas filtar, den förra blev inte bra och jag var ändå tvungen att börja om. hoppas det blir bra, annars virkar jag enklaste möjliga gallerfilt.

• Fru Indosaurie

puck
    dom lär ju inte vara hemma än på några veckor iaf så du hinner nog klart.

• CaMi

Fru: Har du käkat typ nutrilett nån gång?

• nica83

Jag måste fråga er, även om jag nog vet att svaret är att det är normalt Glad

Hur mycket flytningar kan man ha som gravid? Känns som mens nästan, men bara ljusa flytningar. Men så mycket! Känns inte så skoj Fundersam

• CaMi

*haha* Schysst jag är! Nädå, men jag tyckte jag såg nånstans (minns inte vart) att du skrivit ett inlägg. Och nu käkar jag det till mellis varje dag, men undrar om du har testat typ naturdiet eller nåt, vad som är godast/bäst?

• Babysugen

CaMi: Jag har testat det, åt Naturdiet Caffe Latte, gott till en början med tröttnade sedan... Cambridge har godast pulver

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)