• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84

Haha, näe det står inte på förslagslistan

Karl har vi som förslag, men enbart med K! Dock ligger det inte hetast till just nu!

Urk, håller på och städar lite, man har inte direkt samma speed längre som innan!

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Melisabeth

Nä CG är inte vidare snyggt heller (sorry kungen) =)
    Men ska bli spännande att se vad det är för krabat som kommer, och vad han ska heta =)

Vem har speed, jag är död... var ute och gick hela dagen igår så jag har ont typ överallt, går som om jag hade foglossning igen =)
    Märks att man är otränad =/

Men jag måste tvätta och städa idag också... Eller sätta gubben på att göra det =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Kickan 84

Hihi, ja vi diskuterar ju namn för fulla muggar. Är som sagt inne på lite gammeldagsa, men även med lite influens ur nordiska mytologin, så vi får se!

Jag har skitont i ena armen, måste ha legat på den i natt eller något, känns helt leabrutet!

Mmm, den älskade foglossningen, den har ju jag för fullt... sååå tröttsamt. Det roligaste är att läkaren på förlossningen säger att jag inte alls har det Jävligt mysko att man vissa dagar inte kan gå då, och att man säckar samman om nån klappar en på röven... *morr*

• Melisabeth

Hmm vad anser läkaren att det är då?... låter ju lite mysko liksom... 

JA det är roligt med lite namn som inte är högsta mode, äldre och ja, historiska, mytologin och allt möjligt =)
    Så det kanske blir en liten Tor eller Oden då.... Frej kanske =)

Hmm undra om jag skall väcka gubben... känns som det är frukostdags =)

• Kickan 84

Näe, han hade ingen annan förklaring, men just när han kände hade jag inte jätteont, och på mig varierar det en hel del beroende på vad jag gjort under dagen liksom... men men, tror mer på sjukgymnastens diagnos...

Haha, inget av de vi funderat på nej, ni får väl se!

Ååååh, vill också ha min karl hemma!!! Han ringde och väckte mig i morse, stod på ett berg och jobbade och svettades och hade utsikt över snöiga fjälltoppar...

• Melisabeth

JA helgerna får jag ju ha honom =)
    Vadagarna jobbar han såpass så då ser jag honom knappt, men helgerna är ju bättre än inget =)

Lät ju inte helt fel med utsikten där =)

Nä Frej kanske inte var så kalasnamn.. Freja gillar jag istället =)

Ja gud ja, någon gång lär det väl märkas vad det blir, får man hoppas =)

Nä väcka gubben och frulle - och väcka lillan snart också.. eller tja.. hon vaknar när jag reser mig kan jag tro =)

Trevlig städning =)

• Kickan 84

Freja pratade vi om, men nu är det ju ingen flicka!

Ja, helgerna är absolut bättre än inget, ni får passa på att rå om varandra riktigt ordentligt!

• Melisabeth

Absolut =)

Idag Fick Anders se lillan le vaken för första gången.. helmysigt..Hon låg på våra bröstkorgar när vi dansade... och helt plötsligt log hon 2 gånger =)
    Hon har gjort det i ett par veckor men han har alltid missat det innan, så det var kul =)

Nu blir det tvätt tror jag =/

• Fru Indosaurie

Idag har W tagit sina första steg!
    Helt otroligt coolt. Jag kan knappt tro att det är sant.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)